Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

_-1-_

26. 3. 2011 14:46
Tento článek se vám velice povedl ....

.... myslím si, že všechny vaše myšlenky jsou postaveny na reálním základě, jsou pravdivé a soudné

.... oceňuji na vás, že diskuze povolujete i když se v nich může vyskytnout nějaký nesouhlasný příspěvek hulvátského diskutéra

.... na závěr bych jen podotkl, že jsem zděšen přístupem administrátorů, kteří takto kvalitní článek nechali zcela bez povšimnutí a nezařadili jej na titulní stránku

PS: Vím ,že jsem si dovolil dost, určitě hodně přes míru, když neomaleně, hned v první větě,  posuzuji kvality vašeho článku  .......... pokud se vám i tentokrát zvedl žaludek, vemte si kynedril :-)

0 0
možnosti
FF

fioman

24. 3. 2011 9:21
Krásné ráno všem!

Děkuji všem čtenářům, že v tak hojném počtu projevili zájem o můj článek. Ještě více ovšem děkuji všem diskutujícím. Více než 150 diskuzních příspěvků mi udělalo ohromnou radost. Vaše názory na mou tvorbu mne totiž velice zajímají a jsou to právě ony, kvůli kterým své blogy tvořím.

Ač jsem ve svém blogu oprávněně kritizoval nestoudné chování čtyř svých kolegů blogerů, musím současně chválit. Existuje totiž v našich řadách osoba, jejíž včerejší blog na mne udělal obrovský dojem. Ano, tušíte správně. Jde o blogera-básníka, pana Evžena Kubu, jehož verše "Pedofilní vrah mrtev" mne doslova zahřály u srdce. Tak nějak si já osobně představuji kvalitní a vkusnou poezii. Kéž by se mezi námi našlo více takových Evženů Kubů. Bylo by to jednoznačně ku prospěchu celého blogu iDNES.

Ještě jednou všem děkuji za váš zájem o mou blogovou "tvorbu", přeji vám krásný zbytek dne a budu se těšit  na brzkou shledanou.

Filip Fuchs

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

24. 3. 2011 9:33
Re: Krásné ráno všem!

Konečně jste se jasně vyjádřil v tom smyslu, že si děláte vlastně i tímto blogem legraci. Tedy doufám...;-D

0 0
možnosti
BANSS

bofums a nelvastní syn s.r.o.

23. 3. 2011 20:51
Tož ta Listina tych lidských práv a slobod

aště neni čechom tolik znama, ináč by šeci věděli, že každý može kecať co sa mu zachce, enem že zme v tem Česku a tu sú hen ti rovnější mezi tyma křivákama. Enem sa tady na demokraciu hrajem, šak cenzura sa da zdůvodniť dejaků hovadinů. Tož ten Poch enem neco plesknul a hneď by ste ho chtěli upáliť.;-(

0 0
možnosti
KJ

zpetak

23. 3. 2011 19:58
Ale vzdyt to je

velmi pochopitelné. Jaci predstavitele, taci poddani.

0 0
možnosti
VN

venda44

23. 3. 2011 19:19
poch

Teď jsem si přečetl poslední pochův výplod. Jeho hodnocení je bohužel nepublikovatelné.

0 0
možnosti
BB

miyu

23. 3. 2011 20:01
Re: poch

Je to dusevni mrzak. Jsem zvedava kdy ten jeho nejnovejsi vyblitek opet admini vpali na titulku...

0 0
možnosti
B

Burian3

23. 3. 2011 18:26
Nejtrapnější příživník na tématu - Fuchs.

Rv

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

23. 3. 2011 19:07
Re: Nejtrapnější příživník na tématu - Fuchs.

Z dovolením, také se mi tak pisatel Fuchs často jeví.

;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti
N

npr.pavel.blaha

23. 3. 2011 17:40
Autor

je zakomplexovaný zoufalec, nic vícRv

0 0
možnosti
CJP

Ctihodnost Já První

23. 3. 2011 17:28
Poch mě vyhrožoval napadením .

Pane Fuchsi, než napíšete " objektivní " blog, tak se seznamte s okolnostmi. Při mých 69 letech mě v diskuzi Poch vyhrožoval  ranami do nosu a současně stejně  napadal i diskutující ženu !  Vaše obhajoba tohoto blogového provokatéra pramení  buď z neznalosti , nebo je to rovněž rovněž  provokace .   !!

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 16:46
0 0
možnosti
EJ

Eva Javořická

23. 3. 2011 16:53
Re: .

Neprovokujte pane Kroupa, už jste byl dnes jednou kárán! ;-)

0 0
možnosti
H

Hanák.Michal.Cenzor

23. 3. 2011 16:40
Tak jste předvedl přesně to, co sám kritizujete

0 0
možnosti
Z

zemanka01

23. 3. 2011 20:50
Re: Tak jste předvedl přesně to, co sám kritizujete

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.