Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jack095

23. 3. 2011 15:42
My letci máme ocelové ptáky

a podobné patvary byly názvy budovatelských básní padesátých let. Tenkrát  bylo autorov  jedno, že je to střašná kravina, byly spokojeni, že budují lepší společnost.

I dnes najdeme autory, kteří se snaží čtenáře vychovávat za cenu objahoby zjevných nespravedlivostí a křivd. (viz článek víše)

0 0
možnosti
V

Viki007

23. 3. 2011 15:31
co blogeři,

ale těch diskutujících, co se na účet Poberta vyřádilo. Nedá mi to, Filípku, než to vyjádřit slovy básníka (nevím sice kerýho, ale to je jedno):

Óóó díky Vám, díky Vám, blogeři stateční .. ono to asi pokračuje dál, ale já měl vždy z předmětu poezie za 5.

Jo, a tu básničku přednášela Jiřinka Švorcová (nebo Šiklová 8-o ... hm, kdo se má v těch komunistkách vyznat).

0 0
možnosti

lubossula

23. 3. 2011 15:33
Re: co blogeři,

zdar Vikino, ty strelce;-D;-DR^

0 0
možnosti
B

Bezi

23. 3. 2011 15:23
no nevím,

ale když s něčím tak výrazně nesouhlasí většina, pak na tom asi něco bude, ne?

0 0
možnosti
MJ

kizt

23. 3. 2011 15:29
Re: no nevím,

jo Vy myslíte většinu na tomto namodralém blogu, no to je stejné jako když jste na školení ODS . Vše co napíše Poch je špatně , protože si občas dovolí kritizovat jediné vyvolené.

0 0
možnosti
PT

hahoc

23. 3. 2011 15:17
Nediskutovat

a MAKAT, takto tu republiku z bahna nevyhrabeme;-D

Jinak blog pana Pocha jsem necetl, toto tema uz bylo tolikrat tady probirano ci propirano, ze se uz tesim na nejaky zajimavy blog od kohokoliv, ale hlavne o necem naprosto jinem, nez je nyni "popularni"

Cetl jsem stovky clanku o 100% vrahovi Ottovi (ted se mi nechce hledat jeho prijmeni), kdy kazdy z blogeru mel naprostou jistotu, ze prave ten je ten jediny vrah. Ja tu jistotu budu mit, az budou hodnoverne dukazy.

Ted kdyz podezrely zemrel, ocekavam zase stovky clanku o tom, co kdyz nebyl vrah, no proste nekonecny pribeh.

Radeji nekdo napiste neco, co bude vtipne a clovek se u toho zasmeje:-)

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 15:23
Re: Nediskutovat

...šli dva a prostřední upadl...

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

23. 3. 2011 15:15
:-))

Filípek nám nevydržel...přesto, že sliboval 2 měsíce nenapsat žádný blog;-D

ale Pochovo silné charisma udělalo své;-)

Karma za článek, ale trochu si protiřečíš...v jednom z blogů jsi psal, že blogeři, kteří neumožňují diskusi jsou sobečtí...tak co ta tolerance najednou?;-)

0 0
možnosti
B

boubinek

23. 3. 2011 15:12
Zastávat se

demagoga jako je Poch a kritizovat komentáře ostatních je směšné. Navíc celý článek Pocha je snůška demagogických tvrzení upadajícího multikulti světa. Jenom vám to ještě nedošlo. Bylo lépe, když jste na blog neměl čas. Raději si pište do deníčkuRv

0 0
možnosti
OF

rachitico

23. 3. 2011 15:11
Mně se Poch líbí

R^

0 0
možnosti
MI

modrý králík

23. 3. 2011 15:12
Re: Mně se Poch líbí

navrhneš mu sňatek?

0 0
možnosti
PTMU

Politici to myslí upřímně

23. 3. 2011 15:08
MOC ty blogy prožíváte!

Být vámi, tak se na to vykašlu, nečtu to a věnuji se něčemu zajímavějšímu v offline světě. Víte, v čem je problém? Dnes každý druhý píše svůj blog i když nemá co říci, jen se tak plká na webu, všichni prožívají, jak někdo kváká a přitom by stačilo jediné:

-

Nečíst to, nevšímat si hlouposti a nepsat o nich pak zbytečné blogposty ;-D

0 0
možnosti
KK

Katka K.

23. 3. 2011 14:59
vtipné - nebo spíš trapné...?

navážet se do jiných za to, že (jsme) projevili svůj názor? Trošku protimluv, nezdá se vám, autore?

Budu-li mluvit za svůj blog - není v něm jediná urážka p. Pocha.... to vy nás nazýváte hulváty - jakým právem, pane? Rv A že se podivuji, že zrovna u takového tématu neumožnil diskusi - je to prostě můj názor a závěr nechávám na každém čtenáři ;-) Kdyby ji býval umožnil, nemusela jsem psát blog a napsala bych svůj názor do diskuse.....

0 0
možnosti
HB

zeto

23. 3. 2011 15:01
Re: vtipné - nebo spíš trapné...?

Marná snaha - nepochopí.;-)

0 0
možnosti
HB

zeto

23. 3. 2011 14:54
Hm...

Vážený autore, Váš článek je mnohem, mnohem horší, co se týče urážek a napadání ostatních blogerů, než články těch, jež kritizujete. Měl byste se držet toho, co požadujete od ostatních - tedy že Vám nepřísluší žádné právo hodnotit a kritizovat ostatní blogery.

Ostatně si myslím, že jste vůbec nepochopil smysl blogů - blog je jakýsi soukromý "deníček", kam si autor může psát co chce a prezentovat tam své názory. Vždy je to jejho soukromá věc a Vás, ani nikoho jiného, to nikdo nenutí číst.

Takže laskavě s tou slušností začněte u sebe, protože z toho, co a hlavně jak jste napsal, se zvedá žaludek asi nejen mně. Rv

0 0
možnosti
KK

Katka K.

23. 3. 2011 14:59
Re: Hm...

výstižné R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.