Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skandální.... já byl v sobotu na zabijačce a nejen, že mě za to nikdo nezaplatil.... ale musel jsem si to ještě zaplatit.To je demokracie jen pro vyvolené ;-O;-O;-O!!

9 0
možnosti
Foto

Jít na zabijačku a eště za ní platit, to je skoro riziko, že by mohlo jít až o vlastní;-D

3 0
možnosti
Foto

R^ ;-D Ste levnej, a Soroš je držgrešle;-D Jinak je to jasný, málo kdo měl holé ruce, jen sem tam někdo hole v ruce;-D To se jeden nabídl, že bude dělat mrtvého studenta aby se ,,to" hlo. Ale prej je eště brzo, zatím by prej stačil nějakej mrtvej blogerR^

5 0
možnosti
MT

No ja pamatuji jednoho mrtveho studenta v 1989 ktereho se pak nepodarilo dohledat...ale pravda je, ze se to pohlo do dalsiho levelu, a tradáá! tady jsme ted' na vrcholu demokracie a svobody... 8-o

2 0
možnosti
Foto

Měl jste to dole označit zřetelně SATIRA, pro ty méně chápavé. A ještě čestným prohlášení pro finanční úřad, že jste takové peníze nepřijal a proto je neuvedete do daňového přiznání.

Abyste nedopadl jako jistý senátor Kubera se svým satirickým výrokem o ženách.

33 1
možnosti
Foto

Dar od bližních se nezdańuje;-D

2 1
možnosti
PP

Děkuji za vysvětlení. Hned, když jsem vás v tom průvodu viděl, jsem si říkal, že tu něco smrdí. Ale že vás budou vyplácet v korunách? No to je síla!

2 0
možnosti
Foto

Já to věděl.Soros,kdo jiný...?Jménem všech koblih Vám děkuji za statečnost,se kterou jste odhalil ty zaprodance západního imperialismu a temných sil,kteří nechtějí aby se náš lid měl dobře....:-)

33 0
možnosti
AZ

Věříte každé pohádce nebo pokračujete v autorově satiře? 

0 0
možnosti
PK

Příště dejte vědět,šel bych taky...;-D

2 1
možnosti
JS

Jen blbněte, ještě z toho někomu rupne cévka :))))

47 0
možnosti
VV

Zase jsem se zmylil.

Ja zil v predstave, ze si ten transparent museli tisknout vsichni sami.Obzvlast to batole v natuci tatinka na staromestskem namesti. Jsme preci narodem internetove odkojenym.

3 1
možnosti
PB

P38e69t90r 21B67u38r64i34a31n

19. 11. 2018 13:39

Jako chápejte...já dostat takový lísteček do dlaně se slibem, že za něj v osm večer dostanu vyplaceno 2,5 talíře, první co udělám, že obvolám širokou rodinu a známé, lísteček 20x okopíruji a večer máme 50 hadrů čistá ruka. A to prosím bez nějaké EET. Ovšem chápu, že já jsem ten úplně jediný Čech, kterého by něco takového napadlo. Necinklo to ani pořadatele, ani účastníky oné demonstrace a koneckonců ani autora, který místo focení si umírajícího olovnatého listí na stromech v Praze, šlapal poctivě pět hodin na demošce, kde ještě servilně lokajil nějaké studentce, která mu přikazovala co a jak má vyřvávat.

A tihle takévoliči nás potom v diskuzích poučují, že máme naslouchat vlastnímu rozumu a nebýt ovce.

5 0
možnosti
Foto

I74v23a17n 74M55a55r63e16k

19. 11. 2018 13:28

Jen dva a půl tácu . Za ty prachy bych ani "nevytáhl paty" z domu. ;-(

1 2
možnosti
OZ

bohatý důchodce Marek-uo:-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.