Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že se nestydíte tady psát takovéhle výmysly. Ne- vtipné, trapné a průhledné jako plexisklo.

4 3
možnosti
BH

Já myslím, že se u nás najde dost pomatenců co to klidně udělaj zadarmo. Teda kromě hlavního organizátora;-) [>-] Rv

8 9
možnosti
Foto

Tohle je hodně blbě for, takhle vznikají fake news.

10 2
možnosti
Foto

A co studenti? Také zadara? "Šprýmaři"? :-/

1 1
možnosti
Foto

Nejhorší na tom je, že někteří jedinci jsou schopni si myslet, že je to pravda :D

56 1
možnosti
LC

A čemu se divíte, když ta údajně chytřejší část populce vykřikovala, že Zeman vybízí k vraždě, když odpověděl na otázku jak se zbavit premiéra.

10 1
možnosti
BJ

Pane Fuchs, doporučuji Vám návštěvu u psychiatra, nejlépe u paní MUDr. Protopopové. A taky by jste si mohl jít odpočinout na Krym.

12 6
možnosti
JV

J64i58r41i 17V36r13a49b87e85c

19. 11. 2018 15:19

A pak jste se probudil a byl vlhký z té krásné slečny ;-D;-D

17 5
možnosti
JS

Vlhká by měla být slečna, ne muž . Vlastně dnes , kdy rozlišovat pouze muž nebo žena není IN, tak vlastně nevím, kdo by měl být ten vlhký.

5 1
možnosti
VM

Vím, že jsou zde názory, že za tím stojí Soros a upřímně, nemám Sorose rád.

Nevím, koli tam bylo lidí (tedy, nemusím ani lháře a podvodníka Babiše) , ale jsem rozpočtář a mám tak trochu profesionální deformaci.

tedy, pořítejte se mnou.

Bylo by-li tam 1000 placených, je to 2 500 000 Kč.

Při 3 000 už je to 7 500 000 Kč a při 5 000 by to bylo 12 500 000,- Kč

A vím, že se říká, že do Majdanu padlo asi 6 mld dolarů

Každopádně za tuhle pražskou čučku mi to připadá přitažené za vlasy

No a co na závěr? Neříkám ani tak, ani tak.

Je mi ukradený Babiš, je mi ukradená vládní krize. I když, kdyby byl Babiš skutečně ukradený - tedy doslova, bylo by mi to asi ukradené méně ;-D

4 1
možnosti
Foto

Vidíte? Už je to tady!

Já vám říkal, že tam máte pro méně chápavé napsat SATIRA!

25 0
možnosti
MS

Vrtá ve mně červík pochybnosti. Kdyby výplata byla v kavárně Slavia, tak prosím, ale v domě U zlatého prstenu? ;-D

2 0
možnosti
JS

Nevím. Možná kecá, možná zatím mlčí, aby dostal víc. Těžko říct co by mohl mít ještě v rukávě.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Jasně! A ještě tam v kdesi v temném podloubí stál Soros sám Veliký a mnul si ruce, jak lacino ty "zavilé démonstranty" nakoupil. Necelých 100 HujeroEuro za kus!

13 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.