Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

chlapče, dneska se už na kinofilm nefoti.....;-D;-D;-D

8 3
možnosti
ES

Já tomu věřím. Jinak to nemohlo být.Cedulky a transparenty byly stejné. Někdo jejich výrobu musel zaplatit a rozdat a to nikdo zadarmo neudělá. A jít řvát ty hovadiny na náměstí to také nikdo zadarmo dělat nebude. Ani kuře nehrabe zadarmo.Muselo to být drahé. T.z zaplatit to mohli jenom velmi bohatí lidé. Ale byli to, vyhozené peníze,protože Babiš nikdy neodstoupí,myslím nikdy.Jedinou šanci mají ti trpaslíci vyhrát příští volby,ale na to nemají gule a proto jim nezbývá nic jiného jen okopávat kotníky .Nebo ať vyvolají předčasné volby a bude pokoj,protože většina těch trpaslíků nebude ve sněmovně a náš pan premiér bude mít 60%!!!!

6 12
možnosti
VB

V97í81t 77B65e91n16e54š

23. 11. 2018 10:36

Jé, vy jste roztomilý Emanuel V

2 1
možnosti
KM

Dobrý pokus pane blogere, ale Jordance Jiráskové, která Vás zajisté inspirovala, se nevyrovnáte. Její video obletělo několikrát naši zemi a dále koluje na internetu. Řada diváků je z toho dodnes zmatena.

2 0
možnosti
Foto

To jste na tom tedy velice vydělal. U nás ve fabrice dávali nosičům vlajek v májovém průvodu pouhých 50 Kčs. ;-ORv

4 0
možnosti
JN

A poukázku na buřta s pívem.;-D

2 0
možnosti
Foto

K14a11r48e74l 67M65á67d77l73e

22. 11. 2018 7:44

Karmu jsem dal hned jak článek vyšel, teď ještě dodatečně gratuluji aspoň k jedné nachytané duši. Pan Čumpelík právě zveřejnil článek, ve kterém se odvolává na Vaše "svědectví" o vyplácených 2500 Kč. Škoda, že neotevřel diskuzi, abych mu Váš styl psaní mohl vysvětlit hned pod článkem.

9 0
možnosti
Foto

To nadšení našich lidí člověka opravdu těší..P. Mádle... ;-OR^

0 0
možnosti
JF

J84o73s82e18f 41F57i95l69i58p

21. 11. 2018 23:32

Já bych tomu i věřil, protože ta manifestace takové znaky měla. Všechno vyrobeno masově.

10 7
možnosti
MS

...nějak nevím, co si o tom myslet...:-)

1 0
možnosti
MS

...nějak nevím, co si o tom myslet... :-)

1 0
možnosti
ED

jste samá sranda, ale ono to už určitě lítá po internetu, a kobliháři to nadšeně sdíkejí jako svatou pravdu...!8-o;-O8-o;-O

14 3
možnosti

Máte pravdu, po internetu už to lítá a spousta babišovců to bere vážně jako fakt.!!

1 0
možnosti
VK

Chybí mi tam ta poslední věta, jak se probudil celý zpocený a s mokrýma kalhotama... 8-o

4 2
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.