Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Jsem rád, že opět začal psát tento geniální pábitel a spisovatel naší doby!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Málokdo ví, že jeho věhlas dalece přesáhl hranice republiky, lidé hltají jeho knihy a stojí na ně fronty. Dokonce se začaly natáčel podle nich filmy a inscenují se na divadle. Tento svérázný spisovatel, citlivý člověk, milovník piva, hub a (cizích) žen i všeho dobrého nás opět poctil svou přízní.

Filipe - drahý příteli, mooc děkuji za toto skvělé dílko, které dokázalo opět oslovit tisíce čtenářů, kteří v diskuzi radostí trdlují.

Karma je to nejmenší, čím mohu tvou genialitu ocenit. Prosím, tvoř pilně dál a nezapomeň !! poslouchat svou maminku.

:-)R^

3 0
možnosti
AL

Jednu chybu jsem ale našel, Bohužel. Nebyly to koruny, ale eura.

1 0
možnosti
Foto

Pardon, to na mne vyskočilo samo ze záložky "Karma" takže to je moje chyba. Nedal jste to sem 2x

0 0
možnosti
Foto

Mám takový pocit, že už jsem tady tento článek jednou viděl. Nedal jste to sem náhodou omylem znovu? Nebo že by to nebyla náhoda?

1 0
možnosti
VO

V83i67t 85O11t49a88h34a23l

23. 11. 2018 0:44

Šmejdi, A mě dali jen 500,-. Ale pořád je to lepší než kobliha.

1 0
možnosti
TN

Přemýšlím jestli to má být (nepovedená) narážka pro voliče Babiše, nebo nějaká ironie či vtipný článek. Sorry, možná jsem už dneska přetažený, ale přišlo mi to tak maximálně trapné.

3 1
možnosti
Foto

A ještě tu o Červené Karkulce, prosím...

5 1
možnosti
TP

T52o75m34á53š 36P67a19k

22. 11. 2018 20:14

pokud chcete oslovit voliče babiše, budete muset hodně ubrat na očekávané inteligenci čtenáře...

...asi tak o půlku...

4 1
možnosti
JN

Jsem čekal, že uvěříte ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D, tedy, zrovna Vy.;-D;-D;-D;-Dhned mi to kafíčko chutná více.

4 0
možnosti
PH

P95e34t14r 43H19l35a78d66k83ý

22. 11. 2018 16:48

Kam se hrabe Jan Drda ... jak dlouho vám trvalo vymyslet takovouto pohádku? Hádám, že nad tím dumáte už od soboty. Lituji, ale není možné věřit jedinému vašemu slovu.

6 2
možnosti
JP

Pane blogere, Vaše psaní působí nepravděpodobně. Soros platí takto:

"Jak funguje svoboda slova můžeme vidět na boji Poláků proti potratům (zkuste odhlédnout od ideologických a náboženských citů). Nějaký Soros tam přes neziskovky a média i vysoké školy nacpal přes 1 milion zlotých.

http://hnutiprozivot.cz/zpravy/2702-polske-cerne-protesty-spontanni-hnuti-nebo-dusledek-velkych-financnich-investic.";

1 5
možnosti
TP

T71o70m78á88š 50P24a37k

22. 11. 2018 20:12

pane Pavelko, já mám v Polsku rodinu a oni by vám rádi vzkázali, že jste vůl..

(za to smáznutí mi to stojí..)

7 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.