Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IH

Vaše počty a dedukce o vyplácení 2500,- ?!

Milion chvilek pro demokracii je název kampaně, výzva Chvilka pro rezignaci. Tato výzva deklaruje odstoupení A.B.

MIKULÁŠ MINÁŘ

Předseda spolku

Něco o mně: Pocházím z jihočeských Vodňan. Studuji v Praze 3 obory na 2 školách – filosofii, bohemistiku a teologii. Rád čtu a chodím pěšky k moři.

BENJAMIN ROLL

Místopředseda spolku

Studuji evangelickou teologii na ETF UK..

JIŘÍ-JAKUB ZÉVL

Guru sociálních sítí

Holka pro všechno, příležitostný aktivista..Jsou k tomu vcelku dobře vybaveni, přinejmenším finančně. Mezi sponzory se nacházejí lidé, napojení na TOP09, ODS, neziskovku AIESEC a podporovatelé Jiřího Drahoše, feudál (nebo přinejmenším šlechtic starého rodu) Johannes Lobkowicz... Osobou svého předsedy, Mikuláše Mináře, je spolek propojen s další neziskovkou - Encyklopedie migrace. Pan Minář.. Chcete nás podpořit finančně? Pošlete svůj dar na transparentní účet 20201117 / 2010.

0 0
možnosti
MJ

tomuhle fakt někdo věří??? pán si šel vyfotit podzimní Prahu, takže kromě mobilu s foťákem měl i normální foťák. Takže svá slova mohl doložit fotkama, tak pročv článku není jediná? Nebo proč nevložil link, kde fotky uložil? Já vám řeknu proč, protože je to obyčejný lhář a koblihář. Jo a ještě mě pobavila zmínka o tom jak skandoval Babiše do koše a až druhej den mu došlo, čeho se účastnil a na konci článku se omlouvá Babišovi, fakt vtipný, proboha tohle snad nemůže myslet vážně ani největší koblihář;-D

10 0
možnosti
MJ

a ještě jak pán píše, pení obdržel ve 20:45 a hned potom pospíchal pro film do OD Kotva....škoda, že Kotva zavírá ve 20:00;-D Takže příště až nás zase budete chtít oblbnout, tak si aspon oveřte fakta, kobliháři vám to zbaští,ale my pražská kávarna ne, my máme mozek a vlastní rozum;-DR^

8 0
možnosti
JN

Rád bych tomu věřil, že tomu tak je. Ti demonstranti mě s.rou. Ale udivila mne jedna věc. Vy fotíte ještě na kinofilm? Protože si nejsem jistý, jestli zrovna tohle zboží je možné dnes koupit v Kotvě

0 6
možnosti
WW

;-D Nejde koupit ani v obchoďáku Printemps v Paříži.

1 0
možnosti
RS

R72u32d45a 24S63l95a92v49í12k

23. 11. 2018 18:58

Příště radši choďte na akce pořádané americkou ambasádu, platí víc. :-)

1 0
možnosti
LJ

L74u24d12ě38k 71J38a77š46a

23. 11. 2018 17:38

Ať si o tomto článku myslíte své, rád bych přidal SVOU osobní zkušenost s podobnou akcí. Dodávám za plného svědomí,že se stala a není ani trochu vymyšlená či přilepšená.

Zúčastnil jsem se inaugurace D. Trump v DC. když jsem k večeru odcházel, na Constitution Avenue naproti Bílému domu si mě všimli dva odredovaní mladíci a jedna slečna.Prý jestli nechci jít zítra na demonstraci proti Trumpovi sem k Bílému domu. když půjdu dostanu 5 $ za každou hodinu.když půjdu ještě pozítří, tak stejné peníze a jednorázovou odměnu 25 $. když jsem se zeptal, odkud jsou ty peníze, tak mi řekli že to je nezisková organizace, placená plně panem Sorosem a že peněz na kampaň proti Trumpovi mají dostatek a vlastně neomezené. No nešel jsem, jen jsem se další dva dny na tyto manifestace díval už jinak.

Berte jak chcete. Má kůže tam byla, oči viděly, uši slyšely.

15 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
JF

To je úplná ptákovina. To by musel být Sereš úplně mimo mísu - 2500 za hlavu je nesmysl. Velmi dobře ví od svých poradců z ČR, že se český človíček se dá koupit tak za 50,-Kč, a nebo i za 1 ojro. Viz koblihy dnes, párek nedávno a chlebíček dávno. Kde jsou ty doby, kdy se šlo do průvodu za čestné uznání na nástěnce ve třídě.

1 1
možnosti
IV

Babišův Troll? Ale mohl si vymyslet lepší hovadinu. Tam bylo 50 000 lidí ( krát 2500 Kč). Nevím, kdo by byl ochoten těm lidem vyplatit 125 Mega. Tomu snad neuvěří ani největší kobliha.Rv

9 3
možnosti
BV

Spíš bych řekl, že docela povedený srandista. Něco jako pan Trčálek...

1 0
možnosti
Foto

P50e66t48r 66H44a34h20n

23. 11. 2018 14:22

Fotka není vůbec emane.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.