Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsme se zasmali... a pointa je kde? Ze je nesmyslne, aby takto nekdo sel za penize demonstrovat? Jen jsem si nevsim. ze by to nekdo tvrdil, aby to bylo potreba vyvracet...

1 0
možnosti
JZ

Že se jedná o (pokus o) ironii jsem tušil už od začátku, ale ten vtip ne a ne vylézt:-( Nakonec mě přesvědčilo jedině bodnutí pod žebra a tak napůl i ty odznáčky se Sorosem...

2 0
možnosti
JP

Ještě by mě zajímalo co dělá BIS to nechá tady rejdit Soroše a nebo se ji to hodí.Rv

0 0
možnosti

To nejsou rejdy Sorose! To jsou rejdy AB! A BIS? Tu má pod palcem! :-)

0 3
možnosti
Foto

J13o47s13e89f 63K34o63u67b25a

24. 11. 2018 11:00

2.500.- to je půlhodinová taxa v bordelu. Také to té organizaci protestů odpovídá. Bude jim to ale prd platné. Já jen doufám, že ten bordel Babiš stihne zlikvidovat, než na něj třeba vystřelí.

0 10
možnosti
JP

Tak přece existují lidé, kteří to vzali jako reportáž a ne fikci...

11 0
možnosti
TK

Zásadně nenahlašuji diskůtéry, když na moje příspěvky reagují zcela neadekvátně, či sprostě, nahlásil jsem za ta léta zřejmě jen příspěvek, ve kterém mi kdosi krom spršky sprostých nadávek i vyhrožoval fyzickým napadením.

Protože jsem ale přesvědčen, že váš lživý blog bez uvedení, že se jedná o fikci, porušuje veškeré etické kodexy a zřejmě i zákon a cizí práva, upozornil jsem na něj redakci iDnes. Prostě si myslím, že uveřejňovat lživé blogy bez upozornění, že se jedná o fabulaci, není možné. Alespoň nějaké meze slušnosti a věrohodnosti být musí. Nemůžeme kritizovat úroveň zpravodajství iDnes a přitom se chovat ještě hůře.

6 1
možnosti

Autor mne děsí, protože z něj dýchá temná budoucnost oligarchie! :-)

2 1
možnosti
Foto

J26o44s65e56f 54K81u54b88e12š

24. 11. 2018 10:41

Jéééé ten odznáček Soroše bych chtěl vidět :D A taky ty kinofilmy.. Třikrát jsem kontroloval datum, jestli to pán věrohodný nepsal náhodou 1998 místo 2018 :)

1 0
možnosti
Foto

J25o22s22e62f 68K25o59u41b49a

24. 11. 2018 10:39

Při zrodu "sametové" revoluce, jejíž plán byl svrhnout blbé komunisty a nahradit novými chytřejšími, byl zastřelen student Šmíd. Do dnes vesele žije. Triky jsou různé jak oblbnout dav. Mohu dodat nabídku z USA jít protestovat, za 12 dolarů na hodinu.

1 5
možnosti
MU

Zabavne napsano. ;-D

1 1
možnosti
TK

Myslím, že tím, že jste ani na konci blogu neuvedl, že se jedná o fikci, jste překročil hranici slušnosti a možná i zákon. To, že odhadem polovinu karmy máte od těch, co nepochopili, že je taháte za nos, je to nejmenší. Co jste napsal je bohužel příliš reálné a uvěřitelné. Že vám naletěli lidé, co slyší to, co chtějí slyšet, budiž, dobře jim tak. Ale zde nepochybně naletělo i mnoho lidí inteligentních, kteří si pouze nedovedou představit, že by se tato goebblesovská manipulace té nejhorší formy mohla objevit v celostátním médiu. V rámci svého "spravedlivého" boje jste jistě přesvědčen o tom, že účel světí prostředky. Ale opakuji, tohle už je za hranou.

9 2
možnosti
JK

Souhlas. Oni se bohužel už neštítí ničeho. Díky tomu se dostali k moci.

A díky tomu se u té moci bohužel ještě dlouhou dobu udrží..

Napáchají tím hodně škody. Jak finanční,.. tak především morální.

1 0
možnosti
PB

P15e22t34r 62B20r44o94ž

24. 11. 2018 10:01

Hrozné je, že spousta lidí Vám tohle uvěří... Zejména ti, co si nevšimli, že už se kinofilm asi 20 let nedá sehnat ;-D

3 3
možnosti
MU

Troufam si nesouhlasit. Tedy - s tim kinofilmem; ze tomu spousta lidi uveri si myslim taky. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.