Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filipe, těžce se hledají slova, nejen ke ztrátě milovaného člověka, ale i proto, že mnozí zde již krásné věty napsali. Já mohu jen napsat, že Vaše babička určitě věděla co k ní cítíte a jak ji máte rád. Třeba si myslíte, že jste ji to někdy dával najevo málo, že to chtělo víc. Po přečtení Vašich vět a slov si to nemyslím. Je to od srdce, je to zpověď s obrovskou úctou, láskou a uznání. A já Vám mohu jen popřát sílu a smíření, aby smutek nebyl dlouhý, vždyť ono by si to Vaše babička určitě nepřála.

4 0
možnosti
VF

Nejvíc to babičce vrátíte, když budete stejným pilířem pro Vaše blízké.V

3 0
možnosti
Foto

J36a14n70a 16M26a80j16o63v38á

16. 8. 2016 15:35

mašinky, mlíčňák, pilíř...tohle taky dobře znám

Tohle Vám, Filipe, všechno zůstává a jejím odchodem se snad ještě vybarví. Lidé odchodem nemizí, některé stopy naopak až zhmatatelní. A nebojte se...pořád Vás hlídá..

5 0
možnosti
DS

Krásné poděkování a oslava krásného člověka. Babička/maminka bude pořád s vámi oběma, Filipe i paní Ireno. S vámi a ve vašich srdcíchV Upřímou soustrast oběmaV

4 0
možnosti
Foto

Můj milý Vsynu,Vani já netušila, jak velká "díra" ve mně po VmaminceV zůstane. A i když by jí bylo v říjnu 94 let, žila jsem celé roky v bláhovém snu, že je Nesmrtelná...

5 0
možnosti
Foto

J40a18n60a 36M22a26j92o83v35á

16. 8. 2016 15:36

Vždyť je...uvidíte brzy, že je.

6 0
možnosti
Foto

K12a97r36e79l 61M74á90d96l48e

16. 8. 2016 14:30

Tak dnes beze srandy.... Slova útěchy zbytečná, tady pomůže jen trochu víc času.

3 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.