Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pěnice

21. 12. 2011 20:37
Musím říct, že jsem se na Vašem blogu

a diskuzi pod ním fakt pobavila. Asi budu Vaše blogy navštěvovat častěji. Pěkné svátky !

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

21. 12. 2011 17:14
Nekupuju.

Ale ani nepeču. Dělám nájezdy do špajzu:-P

0 0
možnosti
FF

fioman

21. 12. 2011 16:27
Za diskuzi vás chválím, ale co ta karma, přátelé?!

Hezký podvečer všem!

Děkuji vám za plodnou a podnětnou diskuzi, vážení čtenáři, ovšem za karmu článku vás pochválit rozhodně nemohu! Takto by to opravdu nešlo!!! ;-O Do budoucna se určitě polepšete, prosím. :-)

Přeji vám všem pohodové Vánoce a především úspěšný, spokojený a ve zdraví prožitý rok 2012!

F.F. :-)

0 0
možnosti
MP

zly.previt

21. 12. 2011 9:56
No vidíte

a my třeba vaříme rádi, nikoliv z polotovarů, uzeniny jíme už skoro výhradně vlastní, ale cukroví nepečeme, protože to prostě nemáme rádi. Nejí to ani mladej. Ale děláme vánočky, domácí.

0 0
možnosti
H

Host8

21. 12. 2011 10:23
Re: No vidíte

Vánoce by měly být svátky pohody, vzájemného porozumění a období určitých duchovních tradic. Péct jen proto, že se musí, nemá smysl. A dnes se již tradice mění, což je i určité ochuzení.

1 0
možnosti
H

Host8

21. 12. 2011 9:54
Už máme doma 11 druhů

a ještě stále nezahrnují všechny naše oblíbené.

0 0
možnosti
H

Host8

21. 12. 2011 10:08
Re: Už máme doma 11 druhů

A ještě v době vánoc se s blízkými navzájem navštěvujeme, my přineseme krabičku cukroví jim, oni zase nám a tak se nám počet drůhů násobí.

Jako děti jsme rádi pekli s maminkou - vykrajovali, zdobili. A byla to hra. Nemalovali jsme na papír, ale na kousky pečiva a zdobili k obrazu svému, místo stříhání nůžkami jsme si hráli s formičkami. A mohu poděkovat mamince, že s námi měla tu trpělivost a vánoční rituál a společně prožité chvíle se rozšířili i o tuto krásnou zkušenost a společné těšení na vánoce. Ta tradice v rodině pokračuje dál.

0 0
možnosti
M

Marlen2

21. 12. 2011 8:17
no

tak to mám "blbé",vždycky jsem pekla,ale kvůli zdravotnímu stavu už pár let nepeču a nechávám si péct na zakázku výborné cukroví od jiných hospodyněk.Tak jsem asi buranka,přesto vánoce miluji a těším se na ně.A upřímně....je mi jinak jedno jestli si třeba někdo o mě myslí že je to lenost,já vím že ne a to mi stačí.

0 0
možnosti
NV

nevhodne? vlakno

21. 12. 2011 7:37
Je to tak!

Lenost a pohodlnost, lhostejnost, ignorace, neúcta k tradicím ... to vše mě letos přinutilo koupit i brambory, vejce, kapra i olej v obchodě. Stydím se.;-(;-);-D

0 0
možnosti
D

dandelionka14

21. 12. 2011 2:36
Člověče, otevřete oči!

Máte v mnohém pravdu.. Nicméně Váš článek je vysoce netolerantní vůči lidem jiných zájmů, postojů. Chápu, že babička to tak může vidět.. vždyť dřív skoro všechny hospodyňky dělaly to, co se "má" dělat, babička to má zažitý.. Ale Vy? Zvažte prosím to, že všichni nemusí mít v oblibě jeden vánoční zvyk a mohou mít i jiné rituály, aniž by byli... jak jste to nazval? Burani? Tolerance a úcta k lidem jsou pro vás cizí slova a to je škoda.

2 0
možnosti
MV

marka40

21. 12. 2011 6:28
Re: Člověče, otevřete oči!

R^Vidím to naprosto stejně.

Já cukroví peču, ale nevím, proč bych měla vnucovat všem ostatrním, že ho musí péct také, a pokud ne, tak jim tvrdit, že jsou burani. Já například vím, proč se Vánoce slaví, jaký je jejich původ, ale přestro nevnucuji těm, kteří to nevědí, že musejí jít na půlnoční.

0 0
možnosti
MM

captain cook

21. 12. 2011 2:04
letos bude nase vanocni pecivo z Bohemia Cakes

Melbourne, Australie;-D Prvne.

V nasem detstvi nas babicka a nase mamy vzdy zaprahly k vyrobe vanocniho peciva, pred mnoha lety, v Cesku a v zime. Od te doby co jsem se usadil u protinozcu jsem nejdnou dal v praxi co jsem se v mladi naucil a udelal vanocni pecivo pecene i nepecene.

Mam ve svem repertoaru asi 10 druhu, z nichz delavam 6. Delavam - kdyz mam na to cas, naladu a teplota venku je v rozumnych mezich. Pres 30C a nepece se, ani se nekupuje hotove. V ty roky proste cukrovi neni, zato nam chutna zmrzlinovy Plum Pudding a serbety zdobene cerstvymi malinami, jahodami a boruvkami.

Letos k nasemu stedrovecernimu stolu pribude australsky host a protoze letos nepecu, koupim par kousku od Bohemia na symbolickou ochutnavku.

 Preji vsem stastne a vesele a abyste si to uzili v pohode bez zbytecneho honeni se kolem trouby nebo s hadrem pri glancovanim oken, dveri,podlah...

0 0
možnosti
D

dololezec2

20. 12. 2011 23:21
osm druhu

upeceno a ulozeno! za par dni jeste nepeceny sandokonovo voci a vanocku (musim najit nakej dobrej recept, nikdy jsem ji nepek), Ale to patlani se s testama je proste fajn.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.