Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Bětka

20. 12. 2011 16:33
Jsem buranka

Ano jsem buranka,protože už asi 5.rok si nechávám cukroví péct. Od puberty mých dětí totiž vánoční cukroví jím jen já, slouží spíš jako dekorace. Takže si to kilo nechám napéct v cukrárně. Nechám tak vydělat cukrářce aby třeba nepřišla o práci. A návštěvy spíš touží po něčem slaném, sladkého má doma každý dost.

Vadí mi když se dětem vaří z polotovarů,uzenin,používají se glutamátové kořenící přípravky. Pečení s malými dětmi patří k Vánocům. Dnes se bez cukroví obejdeme, jsme rádi, že spolu celá rodina můžeme konečně strávit více času než 1 víkend v měsíci. A že jsem buranka,mě až tak netíží.:-)

4 0
možnosti
P

pěnice

20. 12. 2011 17:04
Re: Jsem buranka

Máme známého, který nám dodává každý rok cukroví z vlastní cukrárny a my rok od roku snižujeme spotřebu. Letos nám přinesl kilo a obávám se, že nesníme ani to málo. Před chvíli jsem ho nabídla dceři a ta s díky odmítla.Tak bude jako dekorace.

1 0
možnosti
C

Camino.

20. 12. 2011 16:10
Jo, urcite Vam to uverim.

Uz Vas vidi jak pletete vanocku v Tesku;-)

0 0
možnosti
L

lomihnát.

20. 12. 2011 15:33
Jsem obyčejný buran.

Ale vánoční cukroví nekupuji.

Jak z toho ven?:-P

4 0
možnosti
MP

Martin V2

20. 12. 2011 15:09
Souhlas!!!

Kdo si nedělá Vánoční cukroví z vlastnoručně umleté mouky ze své zaseté a vlastnoručně sklizené pšenice, vůbec nectí atmosféru Vánoc!!!;-€

9 0
možnosti
L

laduk

20. 12. 2011 15:16
Re: Souhlas!!!

celozrnné cukroví?

0 0
možnosti
JS

Kiwi328

20. 12. 2011 14:51
Proč? Proto.

Já jsem se o pečení vánočního cukroví ochuzovala spoustu let a manžel i dcera mi to s nadšením schvalovali. Jako alergikovi mi stačilo naskládat si na kuchyňskou linku hladkou mouku, kakao a práškový cukr a spustila se mi taková alergická reakce, ža jsme mohli zvát studenty medicíny na ukázkové hodiny. Věřte mi, že i s kupovaným cukrovím jsme si svátky užili k naší plné spokojenosti. Cukroví Vánoce nedělá, Vánoce dělá společnost lidí které máme rádi..

3 0
možnosti
OP

Bětka

20. 12. 2011 16:34
Re: Proč? Proto.

a málokterá návštěva po sladkém sáhne...

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

20. 12. 2011 14:45
klika že je mi názor vaší babičky zcela ukradený

Ideální vánoční cukroví jsou Snadné Rumové Pralinky.

3 0
možnosti
L

laduk

20. 12. 2011 16:12
Re: klika že je mi názor vaší babičky zcela ukradený

To je ten recept co začíná slovy: Nejprve odkousněte hlavičku .. ?

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

20. 12. 2011 14:36
Je mi Vás docela líto

Vánoce nejsou o pečení nějakého cukroví ale o lásce ke svým bližníma udělt si trochu času u posezení pod vánočním stromkem a to němění nic na tom, jstli pár kousků cukroví upeču nebo koupím.

5 0
možnosti
PS

WetSinglet

20. 12. 2011 15:44
Re: Je mi Vás docela líto

tak nejak....moje deti nesdili potrebu pect cukrovi (jednou do roka), protoze s nami (s rodici) maji moznost varit kazdy vikend....nekdy je k tomu nutime, nekdy to nechavame na nich...a tak ani moznost s mamou uplacat dva plechy vanilkovych rohlicku jim nepripada jako nejaky uzasny zazitek....je to stejne, jako s tatou delat bramborovy salat nebo gulas nebo hromadu holandskych rizku kdykolic jindy....takze souhlasi, ze neni potreba vsechno cukrovi pect, jenom to, ktere je s domacim receptem vyrazne lepsi nez kupovane - vanilkove rohlicky - a to jeste polovina domacnosti si mysli, ze cukrovi je zbytecne, vanoce jsou prece o salatu a rizkach :-)))

0 0
možnosti
FB

Durzo Blint

20. 12. 2011 14:27
Už zase

;-D;-D;-D promiňte mi, ale opět se musím smát. Jak dlouho už tu pan Fuchs straší s těmi svými provokativními články? A pořád mu to žerete.......mistři světa ve skoku na špek;-)

5 0
možnosti
V

Vhelsing3

20. 12. 2011 14:34
Re: Už zase

proc by clovek nemohl okomentovat vtipny clanek, u ktereho se zasmeje? A prirovnavat to hned "skoku na spek" .... nahodou oni ti stari to rikaji casto - proc to kupovat, kdyz se daji koupit suroviny a udelat doma...a vyjde to levnejc...jen clovek musi stravit spoustu casu.... :)

Osobne si taky treba nekupuju v obchodech tlacenku...napriklad...to si koupim u reznika kolinko, nozicky, dve pulky veprove hlavy a voala mam doma dve sisky za zlomkovou cenu R^

Ja tohle beru jako recesi, ale verte tomu,ze ti starsi to mysli vazne...slychaval jsem to od rodicu stale....makal jsem na baraku, abych si mohl udelat bezne domaci prace bez zavolani remeslnika, ktery me bude stat penize..a diky bohu za to ;-)

0 0
možnosti
V

Vhelsing3

20. 12. 2011 14:24
My doma udelame proste par kousku...

kvuli navstevam a podobne :) Ono to stejne vetsinou konci tim,ze clovek udela trosku toho, trosku tamtoho..a jsou z toho dve krabice ;-D;-D;-D

Ale ono kdyz to clovek pece...ovoni to byt...tak prijde ta dobra nalada a pohodicka.. :)

0 0
možnosti
DP

dp11

20. 12. 2011 14:23
Cukroví nepeču, protože nemám ráda sladké

Představa poživatelného cukroví je pro mně  cukroví vykrájené z moravského uzeného, sýra a slepované hořčicí a zdobené okurkou. Jsem snad proto buran ? Jak si vůbec dovolujete kritizovat ostatní lidi kvůli takové blbosti ? Supermarkety nebloumám, radši lítám se psem na čerstvém vzduchu, z práce domů chodím v šest, o víkendu pečuju o domácnost a opravdu si dovedu představit lepší zábavu, než plácání těsta. Pečte si doma, co chcete, ale neotravujte svými názory lidi, kteří jsou pravděpodobně vytíženější než Vy.

1 0
možnosti
K

kočka

20. 12. 2011 14:31
Re: Cukroví nepeču, protože nemám ráda sladké

;-Dtak zrovna dnes,když se mě jeden kolega v žertu zeptal,jestli přinesu ochutnat cukroví,tak jsem mu na to řekla,že když už něco v troubě peču,tak je to maso ... ;-) A jsem teda buran nejburanovatější a ze svátkama ať mi pan autor vleze třeba        na záda!

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.