Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A jak si to představujete?To mají všichni příznivci křepčit vsude v ulicích ve flanelových košilích?Pokud na nějaké místo generál přijede tak pochopitelně své příznivce přitáhne.Pokud není přítomen nic se pochopitelně neděje.O žádnou skutečnou revoluci pochopitelně nejde,to je snad jasné... celá Vaše rodina férové volí toho férového chlapa Babiše?

3 3
možnosti
Foto

;-D;-D;-D tušil jsem, že budete jeden z prvních ;-D;-D;-D

7 0
možnosti
Foto

Jsem zvědavej Filipe kdo se toho zase chytne ;-D;-D;-D

Sranda musí bejt....

6 0
možnosti
MK

Ježiš, vy to tady za chvilku schytáte. Právě jste sáhl na modlu. ;-D

S flanel-tsunami máte pravdu.

Osobně mi to je jedno, nebudu volit ani Losnu, ani Mažňáka.

2 1
možnosti
Foto

Ale obvykle jste první, kdo jde o tom bouřlivě diskutovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.