Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... ;-D;-D,- slušnej nářez!!

1 0
možnosti
PK

Kolik blogerů už tady využilo "přímou řeč" , kterou má patentovanou zde pan Trčálek, pro zjevné a rychlé pochopení pointy blogu a co na to pan Filip?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

To je dobře, že mě tam nikdo neviděl, neb to značí, že jsem byl dobře maskovaný a můj sniperský převlek vzor "hejkal" opět zafungoval na jedničku. Ale všechno jsem to lstivě pozoroval z mlází a tak vím, že tohle nebyl opravdový konec, protože jen já vím, kdo s kým nakonec odešel a kdo tam zůstal trčet sám, jako čaj v plotě, ha.

4 0
možnosti
ND

:-) :-) :-)

A tak to všechno pro nás čtenáře zapsal redaktor Seznamu Filip Fuchs, který se těší na obdivný článek o jeho novinářské investigativní činnosti, který by mohl napsat investigativní bloger pan Tomáš Flaška

2 0
možnosti
Foto

;-DR^ tak ale pozor... tohle už jste udělal jednou a víte, jak to za rok dopadlo s mou láskou, nechť je mu zem lehká a nebe přívětivé.... Zkrátka to aby se tadyhle má láska teď držela v kondici nejen silnými slovy:)) strašit nechci, ale moc mě s nikým umělecky radši nepropojujte:)))

1 0
možnosti
ND

Pravda, pan ví Presler...

0 1
možnosti
JT

;-DR^ skvělé! A teď šup do hydeparku! Tam je to pravé místo na vyznávání lásky;-)

3 0
možnosti
Foto

No jo, láska je láska... ;-DV

1 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.