Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OS

Tak že vaše veliká chlouba končí tím, že "vaše" rezerva je vlastně výhra v loterii. Mám rád rádoby rádce, kteří se nechají chytit na své "neomylné" přirovnání a chytrosti.

0 2
možnosti
MS

Ten poslední odstavec mne rozsekal.

12 0
možnosti
Foto

Rezervu na drakonické odvody za zaměstnance na několik měsíců podnikatelé určitě nemají a je to pochopitelné, protože stát neskutečným způsobem živnostníky i podnikatele ždímá, ale zaměstnanci by nějakou rezervu mít měli, aby ustáli třeba 14 dnů nebo tři týdny. O státu ani nemluvě. Takže některé nářky jsou na místě a jiné nejsou.

6 3
možnosti
JB

Na konci jsem se upřímně zasmál, dostal jste mě. Akorát teď nevím, jak mám brát těch předchozích 95 % článku.

24 0
možnosti
KT

Pointa přece určuje celý zbytek článku.

2 0
možnosti
LM

Clanek fajn, ale u toho podnikani je obrovsky hendikep v tom, ze narozdil od zamestaneckeho pomeru je to velmi individualni a v podstate neexistuji dva stejni podnikatele... nekdo treba zacal ted podnikat, takze rezervu nema, nekdo podnika celorocne, ale 80% penez vydela v letni sezone, nekdo podnika jen proto, ze nema praci a defakto ani nema moznosti/kapacitu/vynosny byznys, takze zije od vyplaty k vyplate, nekdo oficialne nezavrel, ale dodava vyhradne do skol/restauraci/sportovist takze nema klients... proste ta zivnost je mimoradne ruznoroda a nejake obecne fraze na tohle neplati

6 0
možnosti
MC

Rezervu si clovek dela pro sebe ne pro zamestnance. Ty dostavaji svou vyplatu a kdyz jim ta klesne maji mit vytvorenou rezervu. Stejne jako kdyz onemocnim ze si zlomim nohu tak nejdu za zamestnavatelem at mi doplaci 100% platu dalsi rok. Jestli ma zamestnavatel rezervru rekneme na 3mesice hradit naklady bez trzeb to znamena ze ma rezervu rekneme ve vysi 6tich platu hrubyho kedze kromne zamestnancu musi platit i budovy, energie a pod. To znamena ze je to to same jako kdyby na dobu 6x5=30mesicu mohl zvysit zamestnancum plat cca o 20% z hrube mzdy bez vytvareni dane rezervy. Cize vlastne pokud vytvari rezervu tak okrada ty zamestnance a schovava si zisk pro sebe. Takovy co to dela nejspis na zamestnance ale ve vyslkedku serie a penize si pak necha pro sebe a lidi propusti.

0 0
možnosti
AV

A20l43e73š 65V44o83l43f

6. 4. 2020 19:50

Je to blbá sranda, ale budiž.

Na druhou stranu ti neštastní živnostníci a podnikatelé co by dělali, kdyby oni, i ti jejich zaměstnaci, onemocněli touto nemocí a museli by živnosti opravdu zavřít z důvodu neschopnosti.. Stát by jim nepomohl, neb by byli "legálně" nemocní, svým zaměstnancům by ze zákona museli platit 14 dní nemocenské, další dny sociálka. Ale jejich obchod, živnost a pod by nefungoval. A to bez nároku na nějakou pomoc. Uvědomuje si to vůbec někdo?

2 2
možnosti
AV

Nojo, jenže právě to "po čtrnácti dnech platí zaměstnance sociálka" je ten zásadní rozdíl. A navíc - pokud vám onemocní zaměstnanec, tak obvykle lze vzít někoho dočasně na zástup, z takovýchto důvodů se přece firmy nezavírají.

6 1
možnosti
Foto

A jak je tedy možné, že náš stát nemá žádnou finanční rezervu?

17 0
možnosti
Foto

Asi tak, premiér kudy chodil, tudy se chlubil, jak tu se sehne a sesbírá miliardy, tu zavede EET a další miliardy budou pršet prakticky z nebe, zavede kontrolní hlášení a pak už vůbec nebudeme vědět co s penězi . . . . A tak možná by to vyšlo, ale ten Kalousek ;-D

12 0
možnosti
TZ

Osobně bych náklady na zaměstnance vždy přenesl, na druhou stranu i zisky...

0 0
možnosti

I když jste to na závěr celé "zasklil":-), kus (možná nechtěné) pravdy ve zbytku vašeho článku je. Spousta lidí skuhrá a přitom se zatím jedná pouze o měsíční výpadek. A ani na ten nemají vytvořenou rezervu. Já jsem byl OSVČ 18 let a v každém okamžiku jsem měl vždy rezervu minimálně 6 měsíců. A i za totáče jsem měl jako zaměstnanec vždy dostatečnou rezervu na to, aby náš rodinný rozpočet nepoložila nutnost zakoupit novou ledničku, pračku či televizor (a že to tenkrát byly mastné položky!). Asi tak..

20 8
možnosti
MT

Co myslíte, jaké jsou měsíční náklady na mini firmu o pár zaměstnancích v jedné provozovně?

1 3
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.