Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

S tou podminkou, ze kazdy podikatel ma mit rezevy, bezte radit jinam ! Je spousta uspesnych a ziskovych podnikatelu, kteri si na sve podnikani pujcili aby je nepredbehla konkurence. Napr. takovy Kellner si v Teplicich pujcil 40 melounu v 90. letech. I Babis si pujcoval od banky na svuj prvni podnik !

0 0
možnosti
IU

Na stát se vždycky nadávalo, že je zbytečný, do ničeho nám nekecejte a hle...teď se natahují ruce o 107.

2 1
možnosti
Foto

Zase na druhou stranu stát není nic, je to území, pár politiků a především daně, takže lidé celkem logicky očekávají, že když musí platit daň za každou rozsvícenou žárovku, něco trochu by dostat zpátky mohli. Zatím je stát sdírá z kůže a odměnou jsou restrikce, zákazy, pokuty, regulace . . . . A kdo všechny pořád dokola přesvědčuje o tom, že tohle se musí, tamto se nesmí a za tohle se musí platit několikrát zdaněnými penězi, protože stát se postará? Třeba se lidem rozsvítí, že výměna je, já tobě rohlík, ty mně peníze, a u státu já tobě peníze, ty mně jen další regulace, omezení, pokuty, vyšší daně, další daně . . .

0 1
možnosti
DV

D16a19v55i63d 67V89l40k

7. 4. 2020 19:20

Skvělý blogR^R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Pěkný, trefný a vcelku překvapivý ZÁVĚR :-)

6 0
možnosti
Foto

Podnikatel, - pro mě je to někdo , kdo umí vydělat peníze a také je umí uložit tak aby měl rezervy. Každý měl již dávno doporučeno mít rezervu na cca 6 měsíců. Jo chápu, že je to těžké třeba pro samoživitelky, ale nerada bych těm co je nemají sahala do svědomí, kde jistě mají drahé mobily a spousty ne zas tak důležitých věcí. Včera jsem viděla v televizi maminku, která si stěžovala, že neví jak zaplatí nájem 200 00, když přišla o všechny brigády a práci. No ruku na srdce, já bych tajový nájem nechtěla platit ani v době, kdy není krize zapřičiněná koronavirusem. Když na něco nemám tak se nastěhuji do menšího a vytvořím si rezervu, můžu bydlet třeba v 1+1 a nikde není napsáno, že musím bydlet ve velkém městě ve vilce se zahradou. Každého volba. Jinak dodám finanční gramotnost lidí je na strašné úrovni.

8 3
možnosti
EB

Dobrý článek. Fakt jste mne dostal.

Já se zase trochu se svojí firmou chtěl obrátit na stát. To jsem pořídil. Třikrát jsem poslal žádost na ČMRZ o půjčkou ze záchranného balíku Covid19. A co stalo ? x jsem dostal tuto odpověď :

Dobrý den

prostřednictvím naší E-podatelny jsme od Vás obdrželi žádost o poskytnutí záruky COVID II, ale bohužel podanou formálně neúplně nebo na formulářích, které nesplňují podmínky pro podání žádosti, případně žádost nesplňuje programové podmínky. Z těchto důvodů nemůžeme Vaši žádost akceptovat.

Na jejich helplince mi řekli, že mám přílohu poslat jako jpg poněvadž někdy neumí pdf dekódovat. Jinak Vám nikdo nic neřekne.

Babišovi nelze věřit ani nos mezi jeho očima.

6 6
možnosti
PN

Opravdu je někdo tak naivní, že spoléhá na stát?

5 0
možnosti
PP

P52e78t36r 65P55o87l25á53k

7. 4. 2020 10:10

Ja, jako clovek, ktery z nuly a bez pomoci vybudoval firmu s obratem 200 milionu korun a zamestnavam 10 lidi za velice nadstandardni platy, bych se vam pod ten clanek podepsal. Posledni odstavec ukazal, ze si z toho delate srandu a jen podporujete zivotni postoj vetsiny Cechu - neumet se o sebe poradne postarat a jen natahovat ruku ke statu. Lidi pindaj, co si to stat dovoluje, nepustit je lyzovat do Italie a pak je zavirat do karanteny. A pak ty samy lidi nejvic kricej, az se o ne stat postara. Lidi zblbli a ono je to jednou dozene...

28 0
možnosti
JH

J87a30n 64H44y16n85e48k

7. 4. 2020 10:03

Článek, jako vtip - ano. Na druhé straně nemít ani rezervu na jeden potažmo dva měsíce, tak, to už o něčem hovoří. Nemám nic proti podpoře od státu, ale vyžadovat nehoráznosti, co požaduje opozice, je skutečně za hranou slušnosti v této době.

9 0
možnosti
Foto

Tento článek jste měl vydat na apríla.teď málokdo pochopil že se jedná o vtipnou reakci.

3 2
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.