Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Dobrý večer, děkuji moc za všechny vaše diskuzní příspěvky.

Hezký večer

1 0
možnosti
BM

Jste si jistý že se jedná opravdu o pošťačku a ne o paní z papírnictví?

0 0
možnosti
AL

Včera jsme se vrátili z Bali a hned si přečtu něco tak úžasného. :)

Marná sláva, doma je doma.

Ani se nedivím, že máš Filipe nabídky ke zfilmování některých příběhů. Geny po rodičích nezapřeš.

Jenom si prosím tě, dej pozor, aby z tebe neudělali nějakého zdejšího VIP. Pak by byl konec tvé svobody.

Tak už ne pouze Michal Viewegh, Zdeňka Ortová, Bohumil Hrabal, ale i ............

Filip Fuchs!

Karma. :-)R^

........................................ a piš! (Prosím)

3 0
možnosti
Foto

;-DHele,koledujeme si o to,že po ní teď vedení začne usilovně pátrat za účelem naklonování;-D

9 0
možnosti
MS

V tom výčtu postrádám hasící přístroj, který mi nabízeli u nás na poště.:-)

14 0
možnosti
Foto

R^R^R^!!!!!!8-o Nemáte na ní kontakt? Neprodala by alespoň na chvilku i sebe???

5 0
možnosti
JS

Cákryš, to je údernice :)))

4 0
možnosti
VN

A takový lidi já vobdivuju ... ;-D R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.