Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Dobrý večer, děkuji moc za všechny vaše diskuzní příspěvky.

Hezký večer

0 0
možnosti
DV

D97a83v32i86d 20V79l28k

2. 3. 2019 9:17

Rád jsem Vám dal Filipe karmu. Víte mě někdy trošku štve být tady jen v té krabičce bavič co pohladí a rozesměje. Ano je v ní pohodlně a lidí Vás hladí jen po srsti, ale občas musím ven. Jinak tenhle Váš blog je to nejrozumnější, co mi k tomu mému kontroverznímu kousku kdo napsal. R^

2 0
možnosti
Foto

Trefné. Článek p. Vlka jsem si přečetl až teď, abych věděl, na co se reaguje. Od jisté doby se článkům onoho autora vyhýbám - co přestal psát milé postřehy z rodiny nebo práce a stal se aktivistou a miláčkem cenzorů.

Sám jsem nakoukl do několika diskuzí pod články o Oskarech, ať už pod blogy nebo oficiálními články v kulturních rubrikách, a nikde jsem na nic o "čmoudech" nenarazil. Jedině se často ironizovalo, že hlavní kategorii vyhrál film spíš kvůli správnému světonázoru tvůrců, než kvůli kvalitě. P. Vlk asi slyšel trávu růst a pochopil to jako námět na další článek o zaprděných čecháčcích.

11 0
možnosti
Foto

Pan Vlk napsal nesmyslný blog ale vy jste tomu nasadil korunu. Takže nyní je to jen o honičce, kdo dosáhne na vyšší čísla.

0 2
možnosti
Foto

:-) Synku, potěšil jsi mé staré srdce.R^ Děkuju ti! V A jestli ti můžu jako maminka něco říct, tak nebuď línej a koukej psát!;-O

9 0
možnosti
Foto

I55v53a73n 31M78a47r75e72k

1. 3. 2019 17:22

Hezké a výstižné, karma. R^

9 0
možnosti
PB

...... kotrmelec z pódia,- palica zarytá v betonu a naráz sa podívajme jak to temu frajerovi píše,- ...... šikovnej synek;-DR^!

7 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.