Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobře napsané.R^

1 0
možnosti
JV

Myslím, že by bylo spravedlivé předvolat jako svědky rodiče obou aktérů.:-)

28 0
možnosti
RB

;-D Co k tomu říct? Asi nic, tohle už je level mimo normalni chápání

1 0
možnosti
JR

J91a28n 38R25i45c89h70t67e22r

25. 9. 2018 10:59

Zní to tak uvěřitelně, až jsem začal hledat v Googlu;-D

9 0
možnosti
NM

...;-D tím nadpisem je řečeno vše pro rozumně uvažujícího člověka..R^R^!!

1 0
možnosti
LC

:-)R^

Ale ... když jsem před lety poprvé viděl film Demolishon Man, říkal jsem si, že to je slátanina, že scénárista musel být trvale nalitej. Dnes říkám, že to byl vizionář. Kolik let zbývá než dosáhneme stejného dobra?:-/

21 0
možnosti
Foto

Jsme na tom stejně.

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to, synku, že opravdu zase začínáš psát!:-) A že tě to opět začíná těšit! VJinak bys mi neposlal mail, ve kterém se mi chlubíš, že je na tvůj blog upozornění na hlavní stránce, k čemuž ti z celého mateřského srdce, gratuluju! R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.