Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-D Šeredné spiknutí! ;-D;-D;-D

Asi nejšťastnější bude Radka, to je fakt terno! ;-D;-D;-D

8 0
možnosti
DV

D26a45v55i31d 30V39l67k

6. 9. 2018 13:55

Jsem se vyděsil, že budeme nakonec s panem Hewlitem regitrovaní partneří , když sním jezdím oddaně furt v tramvaji.;-D;-D;-D Filipe co hulíte???;-D;-D;-D

5 0
možnosti
Foto

Pojídá ty houbičky z talíře, jak má na profilovce! ;-D

2 0
možnosti
TJ

Mně se líbí, že mi říkáte "děvče". To je tak sympaticky mladistvé, že si na vaši počest dnes odepřu svou večerní dávku kolagenu.

9 0
možnosti
DV

D68a30v80i10d 18V92l53k

6. 9. 2018 13:57

Aby jsi pak ráno nebyla úplně někým jiným.............už dospělým;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JS

Vy koni! Málem jsem spolkla lžičku od kafe! :))))

4 0
možnosti
VV

Vtipne napsany clanek, bez jakekoliv nesmyslne politiky. Gratuluju. Slovy karola Polaka bychom takychto autov potrebovali vicej.

Tech o kterych on mluvil je tu dostatek.

4 0
možnosti
Foto

no jestli to tady chodí takhle tak mě tu asi miluje spousta chlapů-ta i ženských- ímto se jím omlouvám že jsem to nepochopila;-D;-D;-D

1 0
možnosti
IB
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.