Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Nicméně to vypadá že jsme se sokyní Jitkou (Přikrylovou) věčného lichometníka Mariána dnes v noci byly nuceny oželet....

Inu, vášeň je vášeň...a jak se někdo moc rozparádí může přijít i bolestná ztráta.

Srdci člověk neporučí;-)

3 0
možnosti

To je lidí jak v anglické detektivce (Dalglish), a stejně napínavé!:-D

Hlavně, že to dobře dopadlo!:-)))

3 0
možnosti
Foto

Tak by se mi to líbilo... Na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí. Dobrou noc. ;-)R^

1 0
možnosti
VF

Konečně trochu upuštění páry, navíc velice vtipné.

5 0
možnosti
Foto

;-D Vy vždycky pobavíte R^ Díky! :-)

0 0
možnosti
Foto

Protože mé (loňské) setkání s Radkou (Kielbergerovou) bylo některými (zdejšími) blogery a blogerkami sledováno s napětím a téměř bez dechu, mohu se přidat k těm, které lišácký článek pana Fuchse potěšil., O tom až někdy jindy.

2 0
možnosti
JS

Tak to mi uniklo :) Asi jsem vážně Mimoň Obecný :)

1 0
možnosti
Foto

Skoro jsem na Vás už zapomněl, jak dlouho jste tu nebyl. Dnes úplně špica. Ještě by se tam mohla mihnout zamilovaná dvojice Trčálek - Větvička.

6 0
možnosti
JS

Kdepak - svatá trojice ŠTV - Šichtařová - Trčálek - Větvička :)))

5 0
možnosti
ND

A kde zůstal pan Banga? :-)

4 0
možnosti
PH

Kolego, osm koleček na lince 26 (s panem Vlkem), víte jaký je to pracovní výkon? Nebo už něco víte o chystaných změnách v dopravě, o kterým mi řidiči nemáme ani šajna. Napsal bych toho i víc, ale klepou se mi prsty, jak se pořád směju. Úžasný.

4 0
možnosti
DV

D49a96v89i42d 53V53l98k

6. 9. 2018 14:32

Pane Hewlite ale pod dojmem tohoto květinového blogu jsem se lehce zastyděl a podávám ruku ke smíru a omlouvá se ,za někdy vypjaté příspěvky v diskusi, kdy jsem to určitě někdy přestřelil. Snad ji přijmete.

3 0
možnosti
MV

ja to teda nezazil, ale takhle nejak si predstavuju summer of love na Woodstocku!

8 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.