Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P62e91t76r 70U14h11e17r

8. 9. 2018 14:53

Výborně, Filipe :-D

0 0
možnosti

Dobrý večer, děkuji moc za všechny vaše diskuzní příspěvky. Udělali jste mi jimi velkou radost. Ještě jednou vám moc děkuji.

Hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Filipe, kde jste se tak dlouho coural? R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Možná se ptáte, kde že jsme...že se celičký den neukážeme. Tovíte8-oV Aleš pracuje na nějaké nové věci;-);-) ta chemie v začátku!

Aleš mi včera doporučil si najít partnera, dneska má radost, že ho mám.

Kdybyste ho, stydlína, viděli! Já mu říkám: Víš, jaká jsem odvážná, tak tam musím vstoupit, už to o nás, Aleši, stejně všichni vědí. On se vám, kocour, schovává. Slibuju, že to nějak zaonačím, aby sem přišel.

,,Aleši, přestaň nachvíli pracovat na nějaké zase nové jiné věci...ta monografie bude z jedné věty Matuškovy sousedky jako zdroj stačit, pojď si odpočinout, pracante... "

No, nemám to s ním lehké.) Takový Marek, kamarád, co by Aleš za něj nasadil v každé situaci život, by Vám mohl vyprávět...

FilipeR^ a hezký večer. děkuju:-)

9 0
možnosti
Foto

Hezké, karma. Až na to, že bavoráček už brázdí jiné, východočeské končiny a já nejsem takový amatér, abych tam tramvaji vjel. Ostatně, právě proto si stále myslím, že Lacina to děvče z pešunku dálnice neshodil.

0 0
možnosti

.....smysl pro humor není vaší silnou stránkou.

2 0
možnosti
Foto

Uf, synku, trnula jsem, co z tebe vypadne! 8-o Ale jak napsala Jitka Štanclová: ... díky bohu, že to má dobrý konec! ;-) A protože se mi líbí, co napsal Kája, Karel Boháček, napíšu to také: Filipe;-D

3 0
možnosti
Foto

Povedlo se. ;-DR^

(iDnes za zrcadlem)

3 0
možnosti
Foto

Pobavil jste mě, díky bohu, že to má dobrý konec;-DR^

5 0
možnosti

Ještě, že jsem tu celý léto nebyl;-D;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS