Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Víte, že po celou první třetinu jsem byl zcela přesvědčen, že článek je myšlen vážně a už mi to ani nepřišlo divné? A ještě víc se bojím toho, že něco podobného v dohlednu vyjde ve zpravodajství a bude to myšleno opravdu vážně.

12 0
možnosti
ZH

Teda to je tak čitankové. ;-D

2 0
možnosti
LK

Tak to sedlo. Jak zadel na hrnec ....;-)

7 0
možnosti
Foto

Neopisuji od pana Slivanského: Perfektní karma.

Oprava: Perfektní, karma.

1 0
možnosti
KV

Abnormálně inteligentní, skoro až geniální rodina.

Ani se nedivím, že Británie takto skončila.

0 0
možnosti
MV

Ona teprve zacina....

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.