Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer, děkuji moc za vaše milé komentáře, udělali jste mi jimi radost. Ještě jednou vám děkuji. Dobrou noc

0 0
možnosti
Foto

hořkosmutné čtení, protože máte pravdu, karma R^

0 0
možnosti

Nedivil bych se, kdyby Palata a podobní váš článek zcela upřímně pochopili jako poděkování..

7 0
možnosti

Díky. Po přečtení Vašeho článku na mě dýchla národní hrdost a vlastenectví.

Jsem moc ráda, že u nás pořád žije odkaz Švejka a nemusí to tady na blozích táhnout Laďa Větvička sám.

8 0
možnosti
Foto

Dokonale! R^ Jsem hrdy, Filipe, že možu byt tvojim čtenařem. Dokud tě Kojzar a spol nezruši ;-)

7 0
možnosti

J34i24ř86í 89N89o45s13e76k

25. 5. 2016 22:03

A Klinice nepoděkujete? Vždyť pro všechny vaří... :-)

1 0
možnosti
Foto

Hodně dobrý, i když je to vlastně k pláči. A vám palecR^

2 0
možnosti

Nesmime ovsem zapomenout na vsechny zeny a vysokoskolaky, kteri se o vyse zminene vitezstvi postarali;)))

0 0
možnosti

Jako sranda dobrý.

4 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.