Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobré dopoledne, díky moc za vaše komentáře! Já jsem se při psaní svého blogu docela bavil, snad tedy potěšil i některé z vás. :-)

Hezký den

0 0
možnosti

nejprv jsem tenhle článek moc nechápal, ale poté, co jsem si přečetl trochu jinou recenzi, už ho chápu - prej jsou mezi otázkama i požadavky na podrobnosti z vysílání n@vy, což je teda dost velká podpásovka pro sečtělý a vzdělaný lidi...

jo a prej se soutěž natáčí až v Kolíně nad Rýnem - není to poněkud z ruky? japa se tam asi dostanou chudý chytrý zájemci? - počkat - ahá! oni nemají zájem, aby soutěžili nemajetní, ti obvykle bejvaj moc chytrý, to radši vezmou prachatýho s "homim"em...

0 0
možnosti

R67a36d37e97k 82H82o87d18a30ň

25. 3. 2016 13:37

Slyšel jsem jednodušší návod: stačí být miliardářem, a založit leteckou společnost ;)

0 0
možnosti

nene, bejt miliardář a oženit se se zlatokopkou

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.