Diskuse

Paní ministryně, tohle jste tomu chlapci dělat neměla! Tohle opravdu ne...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobré odpoledne. Děkuji moc za vaše reakce! Nešlo mi samozřejmě primárně o rádoby "srandu" za každou cenu (to snad ani u tohoto tématu nelze, moc dobře si uvědomuji závažnost a jakousi mnohovrstevnost dané problematiky), ale spíše o pokus podívat se na problém z druhé strany, respektive tou rádoby "ironickou" optikou. A právě i vaše reakce zde, či reakce v podobě vašich blogů (viz paní Radka Kielbergerová apod) a moje další osobní přemítání nad touto problematikou, mě pouze utvrdily v tom, jak závažné téma to je. A samozřejmě, už vůbec mi nešlo o jakési moje čistě "osobní" vymezení se vůči panu Patriku Bangovi. To skutečně ne. K jeho pohledu na věc mám plný respekt a nijak ho nezlehčuji. Naopak, vážím si ho za to, že má svým způsobem "odvahu" jít v rámci tohoto tématu "proti proudu".

Ještě jednou vám tedy děkuji za vaše veskrze "chápavé" reakce (ale i za ty opačné, kritické!), je to pro mě vždy docela "adrenalin", netušit a pouze očekávat, jak bude můj rádoby "vtipný" blog přijat. Snad to tedy tentokrát zase až takový "průšvih" nebyl. :-)

Hezký den

0 0
možnosti

P60a93v25e14l 36K98u81l19a

1. 3. 2016 22:04

No nevím, nějak jste to netrefil. Ti ostatní měli dolů plužit, aby se přizpůsobili jeho tempu. Docela by mě zajímalo, jestli vám karmovali nechápající příznivci inkluze, nebo nechápající odpůrci inkluze :-)

0 0
možnosti

Tak to jste nepochopil asi Vy pane Kulo. Oni totiz ostatni na nej museli cekat dole.

0 0
možnosti

Karma R^ vtipné.

Ovšem chyba byla v tom, že ten žák vedle sebe neměl "inkluzní" asistentku, v tom případě by to sjel lážo plážo.;-D;-D;-D

2 0
možnosti

inkluze to jako vložení ? tedy asistentku na vkládání ? :-P;-D

1 0
možnosti

..... žišmarjá, - do něj trochaj na tem kopcu drcnu, - ať si tu hubu rozbije, nééé?!

1 0
možnosti

No, jako ironie možná, jako srovnání, paralela....vůbec. O tom inkluze není, ale to je fuk. Bohužel zjednodušený pohled převládá. Ale to tady skoro ve všem.

1 6
možnosti

P30a72v64e36l 43V78é85b40r

1. 3. 2016 17:28

Jaký zjednodušený pohled? Když dáte dohromady všechny a učíte je stejně, tak ti chytřejší se budou nudit a nic se nenaučí, kdežto ti méně schopní nebudou stačit, ztratí zájem a tuplem se nic nenaučí.

11 1
možnosti