Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer. Děkuji moc za vaši odezvu, či spíše "neodezvu" :-), na můj blog. Je to pro mě skutečně velké překvapení, protože já bych za něj dal "ruku do ohně" a ani na okamžik bych nezapochyboval o tom, že vás jím zaručeně pobavím. Evidentně se tak nestalo, což je mi líto. Škoda. Na druhou stranu, kdybych ho měl napsat napodruhé, napsal bych ho opět úplně stejně, nezměnil bych na něm ani písmenko. Tak moc jsem o něm "přesvědčený", tak moc jsem si jím "jistý". Takže opravdu netuším, "kde se stala chyba". Snad to tedy "klapne" někdy příště. :-)

Hezký večer

0 0
možnosti

J85i21ř39í 16J42o88n67á29š

28. 2. 2016 10:34

Prosím??? Nou rozumíš...Rv:-P

0 0
možnosti

Na pochopení tohoto příspěvku moje IQ nestačí. Je trvale platný, ať to dopadne tak nebo naopak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.