Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer, děkuji moc za vaše komentáře!

Všechny vaše karmy pomyslně předám všem těm, kterým jste je udělili, zhruba počátkem června, v sadech v Bílém Podolí. :-)

Hezký večer

2 0
možnosti

R85a74d59e10k 17Š50í15b92l

21. 2. 2016 2:42

Pardon, nechtel jste karmu, ale dal jsem Vam ji

3 0
možnosti

;-O;-O..moc se nechci rozepisovat aby "p.Radka " nenapadla spásná myšlenka na omluvný dopis s 30-ti tisícovou částkou;-O;-O

2 0
možnosti
Foto

rodina se chová tržně, jít pracovat za 8 tisíc hrubého by je zruinovalo

4 0
možnosti

znate nekoho kdo dela v cr za osm tisic hrubeho?

0 0
možnosti
Foto

Proč by chodil, když se o něj a jeho rodinu naše společnost postará? ;-(

14 0
možnosti

Vážený kolego,

chce to klídek, protože pan Radek, alespoň roznášel noviny za svoji nepracující dceru a myslím, že jeho manželka při sedmi dětech, ještě chodila někam vypomáhat.

S veselostí sleduji výměnu manželek v Americe na X - max, kde v posledním díle, na který jsem se stačil dívat, žila americká rodina se třemi dětmi ze své víry v nějakého pro mne neznámého boha, děti nechodily do školy, učili se doma, neuměly číst, na kontě měla 3 dolary a spoléhala na to, že jí někteří obdobní sousedé vždy přinesou jídlo s tím, že někdy zase dají jídlo sousedům oni, když ho mají. Taky sladký americký život.

Karma!

0 0
možnosti
Foto

J33a54n15a 17M21a32j97o16v39á

20. 2. 2016 13:50

Tak ... karma navzdory varování. To za ty ukrajince - taky je takhle znám.

11 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.