Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavelgg

trochu logiky by to chtělo

v zásadě souhlasím, že je scestné za peníze daňových poplatníků bourat a stavět vepřín. ale pak je právě z tohoto pohledu nesmysl oslovovat "evropskou administrativu", protože ta taky nemá nic než to, co je nám všem sebráno na daních. jak slyším o "evropských penězích", otevírá se mi kudla v kapse.....

+3/−1
22.7.2012 16:00

Lumpíí i po banánu 8

A já už jim odmítám přispívat i na jejich způsob života

;-€

+6/−1
22.7.2012 9:40

0463

Trapné!

+2/−1
21.7.2012 20:09

hasler

Re: Trapné!

zase ses zahlídl v zrcadle?:D

+7/−1
21.7.2012 23:00

Lumpíí i po banánu 8

Re: Trapné!

tak prodej byt (barák) a všechno věnuj na zbourání a vybudování vepřína jinde. Jo a sežeň aspoň 1000 dalších podobně uvažujících jako ty.

A navíc, nejspíš ani jeden z dnešních romů na území Česka nemá nic společného s těmi, kteří zde byli za války.

+1/0
22.7.2012 7:59

motke

Re: Trapné!

vsadím se,že žádný cigán v Ostravě neví kde je město Písek nedejbože nějaké Lety a už vůbec nic o nějakém kriminálu.Trpné ale pravdivé.

+7/−1
22.7.2012 9:17

felson

Re: Trapné!

Nevím jak v Ostravě, ale mnozí velvyslanci si jistě vzpomenou na vůni, kterou jim vítr přivál při jejich projevech u památníku v Letech.

+1/0
22.7.2012 10:47

tyramysu-reloaded

možná se to brzo vyřeší

Pan Růžička, pro něhož je protestování proti vepřínu asi celoživotním údělem, se před časem vyjádřil, že pokud to nevyřeší stát, tak on vezme benzín a sirky a vepřín podpálí. Ne, nebyl za ten výrok stíhán protiteroristickým oddělením PČR. RvEURv

+11/−1
21.7.2012 19:44

buchlovann

vyhlásit veřejnou sbírku

V žádném případě nesouhlasím s výkupem za státní peníze. Pokud určití občané přesto chtějí odstranit současný stav, přeci jim nic a nikdo nebrání, aby vyhlásili veřejnou sbírku  a šli příkladem svojich velkých osobních darů.

+6/−1
21.7.2012 19:05

satyricon

Karma, ale

Důrazně se ohrazuji proti patvaru NEROM! Jsem snad nerus? Nebo nedojč? Tohle zpr@s€n€ slovo se šíří jako mor, kde je grcající vysmátec?! Co na to Jan Tleskač?

+8/−1
21.7.2012 19:05

pěnice

Také si umím představit,

kdo by tam chodil . Kromě etnobyznysmenů nikdo. Obyčejní Romové o tom nemají ani ponětí, kde to je a co se tam událo a taky je jim to jedno. Ale "někdo" zase cítí příležitost, jak přijít k penězům.

+9/−1
21.7.2012 18:53

mezzo

.

Tady jde jen o důstojnou památku, úctu a respekt k zavražděným Fuchsi.!!

Vám by trochu pokory a chápání památky zavražděných prospělo.

+5/−1
21.7.2012 18:18

Doktor Jalovec

Re: .

Autor udělá pro karmu vše. Takže se neštítí napsat ani podobný hnus.

+1/−1
21.7.2012 18:23

mezzo

Re: .

Jednou na takové psaní pro karmu autor těžce dojel. To když exekutorská komora pohrozila autorovi žalobou. Pak se omlouval a sliboval že s blogováním natrvalo skončí.

Už mu ale otrnulo.Rv

+3/−1
21.7.2012 18:33

VN63

Re: .

ty si chýýtrýým ty jsi mu to nandal

+1/−1
21.7.2012 19:10

agent54321

Re: .

A co má dělat, když se mu tak zalíbilo slovo NECHŤ ?:-)

0/0
21.7.2012 20:00

pěnice

Re: .

To nikdo nevyvrací, jen je třeba někdy začít se podílet prací na svých požadavcích a ne jen žádat. Která jiná menšina nás stojí miliardy ? Nic nechtějí dělat, prý nemají práci, ale proč ? Jejich pracovní morálka je známá.Nestačí ,že je živíme ?

+13/−1
21.7.2012 18:28

mezzo

Re: .

Tady jde jen o důstojné uctění památky zavražděných.

Ty vaše vzletná slova s tím nemají vůbec nic společného.

Jen na okraj, já si myslím, že by se bourat nemělo ale naprosto chápu pozůstalé.

+2/−1
21.7.2012 18:36

Lumpíí i po banánu 8

Re: .

které pozůstalé ? Po válce bylo v ČR cca 500 cikánů, dnešní romové už s nimi nemají nic společného

+1/−1
22.7.2012 8:01

felson

Re: .

A s těmi pěti sty se asi stalo co? Neměli žádné potomky?

0/0
22.7.2012 10:44

shannow

Re: .

zavražděných ??? No možná byste o tématu mohl nejprve něco nastudovat, než začnete kejhat,ne ?....;-D

+4/−1
21.7.2012 18:51

mezzo

Re: .

To je jen o slovíčkách kejhale. Určitě tam nebyli dobrovolně a lázeňský pobyt to taky nebyl.

+2/−1
21.7.2012 18:57

shannow

Re: .

dr. Rath taky určitě není v litoměřické vazební věznici dobrovolně a rozhodně si tam nepřipadá jako v lázních, ale o svém vraždění zatím nemluví, ač si na místním blogu dušičku vylévá poměrně pravidelně ... taky mu tedy předpokládám půjdete stavět do liťáku pomník (anebo za to někde aspoň zamanifestujete), že ? ;-D;-D

+1/−1
21.7.2012 20:12

pěnice

Re: .

Já bych uvítala,kdyby Romové měli úctu k živým.K těm živým, kteří na ně pracují a které oni přepadávají, okrádají a napadají. Jejich vděk.Rv

+13/−1
21.7.2012 19:00

mezzo

Re: .

Co je to za zvrácenou diskuzi? Tady se jedná o důstojnou památku zemřelých a pěnice do toho motá věci, které s tím nemají nic společného. Taková trolldiskuze.

Cikán může zvráceně argumentovat, že Breivik byl bílý a tudíž všichni bílí jeho čin schvalují. A skuste mu to vymluvit, tak jako pěnici.

+2/−1
21.7.2012 19:09

pěnice

Re: .

Kdepak, to není zvrácená diskuze !! To se Vám jen pravda nehodí. Kolik let uplynulo od konce války ???? A památník cikánům nechyběl.Protože zase jen čekají, kdo jim ho postaví. Mně nechybí, nejsou moji předci ani příbuzní.

+8/−1
21.7.2012 19:32

mezzo

Re: .

To, že se vám to nelíbí, neznamená, že to musí být podle vašich představ. Třeba se to líbí někomu jinému.

0/0
21.7.2012 20:32

jeste asocialnejsi grupa

Re: .

jisteze ... a pokud se to nekomu jinemu libi, necht si to take dotycny pekne sam zaplati.

0/0
22.7.2012 16:18

siki2008

?

"Všeobecný nesouhlas s ní totiž není výrazem nepochopení toho, o co v tomto konkrétním případě Romům jde, ale je naopak, obzvláště z pohledu finanční náročnosti celé akce, výrazem toho jediného možného pohledu na celou věc: zdravého rozumu." - proboha, může mě někdo říct, kdy se v případě, týkajícím se cikánů tento stát řídil zdravým rozumem? ;-D

+2/−1
21.7.2012 17:46

ondrejjano

JSTE NA OMYLU

Romů je v ČR okolo 300 tis. a z toho pouze jeden Rom medálně usiluje o přesunu vepřína. Většina Romů ani neví co se v těchto místech odehrálo, ale ono to tak bývá v mnohých případech, kdy nějaký samozvaný mluvčí Romů něco plácne a veřejnost má dojem, že je to názor celé romské komunity.

+11/−1
21.7.2012 17:41

Bomben auf Christen

Re: JSTE NA OMYLU

Většina romů ani neví, v jakých letech se druhá světová válka odehrávala, nebo například co znamenají věci jeko Mnichov, holocaust a mýdlo ;-DR^

+14/−1
21.7.2012 18:39

Nubby

Samozrejme, ze je to kravina

tyhle "frajerinky" si muzeme dovolit az kdyz bude penez tolik, ze nebudeme vedet, co s nima (neco jako arabske staty).

+3/−1
21.7.2012 17:21

assco

Re: Samozrejme, ze je to kravina

chápu, že rodičům na hřbitov přinesete svíčku až budete míz meďáka....

+1/−1
21.7.2012 17:25

Nubby

Re: Samozrejme, ze je to kravina

oni tu svicku muzou prines na pietni misto par metru od veprina...;-)

+7/−1
21.7.2012 17:30

Krokodyl1

LOL

"Význačný podnikatel z řad romů" - tak tohle mne pobavilo ;-D. Ale jinak sbírka je dobrý nápad. Třeba by mohli dávat bokem výnos z každého desátého kanálu který odevzdají ve sběrně .....

+4/−1
21.7.2012 17:10

Dodo.01

Re: LOL

Význační podnikatelé z řad Romů v které telefoní budce budou mít sraz?

+3/−1
21.7.2012 17:57

assco

Je bohužel strašnou pravdou,

že se mezi námi pohybují lidé natolik primitivně rasističtí, jako autor článku. Pokud takové názory převládnou nedivte se, až vyjedete do zahraničí a podáte někomu z místních ruku, že jsi ji pak otře. Vztah živých k jejich předkům (a může to být i Váš předek autore, co vy víte kde se prababička "zapomněla") je dokladem kulturnosti národa. Stačí u nás zajít na hřbitov, a víte jak to s námi je... Autorův blog a reakce jemu podobných v diskuzi tu hranici posouvají někam ke kromaňoncům.

+6/−1
21.7.2012 17:03

stařec bez moře

Re: Je bohužel strašnou pravdou,

hňupe, autor nemá nic proti uctívání předků. pozůstalí si sami zaplatí kámen a platí poplatek za hrob. Ať se chovají cikáni stejně a památník si zaplatí a nikdo neřekne ani popel

+12/−1
21.7.2012 17:09

assco

Re: Je bohužel strašnou pravdou,

hňupe, který z památníků obětem války zaplatili pozůstalí?

+1/−1
21.7.2012 17:16

Danny_Kay

Re: Je bohužel strašnou pravdou,

ale tady prece neni rec o pamatniku, ten uz tam stoji a platil ho cesky stat, pokud vim. Tady jde o veprin a to uz je sakra nadstandard neco takoveho bourat.

+9/−1
21.7.2012 17:49

Paeris Kiran

Re: Je bohužel strašnou pravdou,

Předci jsou mrtví a je jim všechno jedno. Lidská existence smrtí končí, jediné co pak po člověku zbude je pomalu se rozpadající chemický stroj a nějaké vzpomínky těch které ovlivnil. To je vše. Z lidského těla se pak stejně stane jenom hnojivo z kterého může něco vyrůst na poli.

Žijeme teď a tady. A rozhodně na tom nejsme s prostředky tak dobře aby sme měli na nějakou kulturnost. Momentálně tahle země bez zadlužování není schopna financovat ani běžný provoz. Starat se o "kulturnost" je momentálně docela plýtvání když by sme měli zdroje alokovat na věci podstatné pro přežití.

A raději budu živý kromaňonec se zásobami zdrojů než mrtvý homo sapiens který umře hlady protože místo pěstování prasat kreslil  malůvky na svou jeskyni.

+3/−1
21.7.2012 17:09

assco

Re: Je bohužel strašnou pravdou,

vážený pane. Je váš problém nakolik jste se doma naučil, nebo spíš ne, vztahu k předkům. Představte si, že první co lidé po válce budovali, byly pomníky padlým a to i v době kdy jejich města byla ještě v rozvalinách. Máte svého boha - mamon - mno tak si to s ním pěkně užijte...

0/0
21.7.2012 17:15

Nubby

Re: Je bohužel strašnou pravdou,

ti Romove jsou nasi predkove?8-o Ja nemam osobne nic proti tomu, kdyz si Romove ten veprin odkoupi a zbouraji.

+3/−1
21.7.2012 17:22

assco

Re: Je bohužel strašnou pravdou,

opakuji otázku. Který z památníkům obětem války si platili pozůstalí?

0/0
21.7.2012 17:26

Nubby

Re: Je bohužel strašnou pravdou,

opakuji otazku, zda ti romove byli nasi predkove

+9/−1
21.7.2012 17:31

bednarik62

Samozřejmě

by se mohl postavit památník jejich hrdinného odporu k fašizmu, hudebního nadání, sportovních úspěchů, ale rozhodně bych památník nestavěl někde daleko od turistických tras, aby mohli turisté bez problémů naše hrdiny uctít.

+2/−1
21.7.2012 16:46

l human l

Samožřejmě zbourat

Je vrcholem cynismu, když na místě koncentračního tábora stojí novodobý koncentrák pro zvířata. V Letech by měl být památník a nový koncentrák pro prasata není nutné stavět nikde jinde, lidé by se ke zvířatům měli začít chovat humánně.

+6/−1
21.7.2012 16:35

Bomben auf Christen

Re: Samožřejmě zbourat

A víš, kolik lidí by nemělo dostatek kvalitní bílkovinné potravy kdyby nebyly vepříny, jatka atd.? :-)

+1/−1
21.7.2012 18:41

M.L.

Památník v letech samozřejmě je!

villik16:17     Malinká nepřesnost:     Baráky tábora nebyly na místě dnešního vepřína.http://www.gruntova.cz/userFiles/2-sv-valka-/mapa-lety.jpg

0/0
21.7.2012 19:22

stařec bez moře

Ať se na něj složí

je jich 300000 a když každý dá 2000 budou mít 600000000 a to by mohlo stačit. Jenomže oni by si ty peníze u nás ukradli a tak by to vyšlo nastejně

+7/−1
21.7.2012 16:25

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz