Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hovn

9. 7. 2012 16:07
Jsem důchodce,

nemám ani průměrný důchod a bezvýhradně souhlasím a říkám , je ještě hodně kam couvat

0 0
možnosti
KS

skarpik

9. 7. 2012 16:19
Re: Jsem důchodce,

tak coufej,ale sám

1 0
možnosti
KCTP

Kazdy chvilku taha pilku

9. 7. 2012 15:55
Človek by nevěřil, kolik agresivních

důchodců se tady v diskusi vyrojí ;-D Jenom nechápu, kde se v nich ta agresivita bere. Místo mlácení někoho by mohli zkusit začít přemýšlet ;-)

1 0
možnosti
VH

Stará kára

9. 7. 2012 16:10
Re: Človek by nevěřil, kolik agresivních

V čem byli kteří důchodci agresivní?  Co považujete za agresivitu? Řekl bych, že každý názor, odlišný od vašeho.

0 0
možnosti

mamina2

9. 7. 2012 15:55
Jen debil

bez ohledu na věk vezme nějakou skupinu jako třeba důchodce nebo naopak studenty nebo třeba matky s dětmi a na základě omezených znalostí pár lidí a článků v novinách dělá nějaké závěry o nějakých  jejich společných vlastnostech.

4 0
možnosti
AH

alex hart

9. 7. 2012 17:21
Re: Jen debil

Ahojte, mamino,

váš příspěvek by se měl do kamene tesat. Bohužel autor článku a velká část zde diskutujících není takových úvah zřejmě schopna. 

Jěště bych dodal, že spousta lidí závidí jinému něco, co by oni sami ani něchtěli, kdyby vlastně pořádně věděli, co to vše obnáší.

No a závěrem mi nezbývá se zamyslet, kolik vlastně našich spoluobčaná jsou debilové, když čtu tyto a jim podobné články a ještě výživnější diskuse pod nimi. To je pak k pláči. Protože mají-li národní důchod, potažmo i ten starobní důchod vytvářet debilové, nedivme se, že to bude bída. Nikoho zde nechci osočovat. Jen volně rozvíjím vaše myšlenky.  Ale já se zamýšlím i takto. To bude opravdu radost veliká, až budu starej a práce čím dál méně schopnej  (což v mém případě asi bohužel nebude už tak dlouho trvat), a ti co by mě (nebo vás) měli jednou živit, mají tento úžasný světonázor.

Mějte se pěkně.

0 0
možnosti
MMS

Miflonides

9. 7. 2012 15:51
To se teprve uvidí.

To je ale hodně nekorektní argumentace. V ní se srovnává to co dnes JEs tím co "BUDE". Já k tomu dodávám: co MOŽNÁ bude. Co je to za proroka co nám píše? Ví co bude do roka?

Ti dnešní mladí, ti se dílem přizpůsobí a dílem se jim to co se DNES chystá nebude ZÍTRA líbit a tak se budou bouřit. Co tím bouřením získají? To se teprve uvidí.

1 0
možnosti
ZK

SID09

9. 7. 2012 16:24
Re: To se teprve uvidí.

jedno je ale už dnes jisté - bude hůř, protože není už dnes kde brát a ty státní dluhopisy nebude nikdo do nekonečně kupovat. . !!:-P

0 0
možnosti
JC

medvěd brtník

9. 7. 2012 15:47
Autore, nesmíte se jen dívat na televizi, kdy si vždycky

vyberou nějakou tu stařenku, co umí jen: Je to špatné, je to špatné. Má to naučené od odborářů. Ti ani v důchodu nemohou přestat křičet - viz senior-odborář Pernes.

0 0
možnosti
P

pitbulek

9. 7. 2012 15:40
přestaňte fňukat!

tento pán má inteligencu čerstvě narozenýho troglodyta ( pokud ví co je to za živočicha ) divím se že ho někdo ještě nepřetáhl bejsbolkou po palicej.

2 0
možnosti
SN

kuča

9. 7. 2012 15:33
Milý pane autore.......

:-)......píšete, by přímo berete z úst slova Drábkovi a Kalouskovi! Myšlením k nim máte určitě velmi blízko. Já si na rozdíl od Vašeho tvrzení, nestěžuji. Nechci se rouhat, ale mám se tak dobře, jako jsem se nikdy neměl. Pracoval jsem celý život v zemědělství - dřina nekonečná peníze mizerné za každého počasí. Protože bydlím ve vlastním, jsem díky Bohu zdráv a vesel, tak jsem teď opravdu rád na světě a mohu pomáhat rozvedené dceři, která zůstala sama se třemi dětmi. Věřte tomu, že kdybych nebyl na světě, tak by se jí životem protloukalo neskonale hůře. Jsem člověk, který má dostatečnou míru sociálního cítění,(což se o Vašich patronech říci nedá), tak se dívám kolem sebe. Někteří lidé jsou opravdu zralí na mašli. U nás ve městě, jsou někdy i 3 sebevraždy týdně. Píšou o tom noviny? A bude hůř! pokud se týká druhého pilíře, vždyť ten nedomrlý chudák, co to propaguje, neví co bude zítra !

2 0
možnosti
VH

Stará kára

9. 7. 2012 15:41
Re: Milý pane autore.......

Jak velké je vaše město? Já jen, abych si spočítal, kolik lidí se zasebevraždí týdně na 100.000 obyvatel. Z toho bych vypočítal, kolik za rok a jak rychle vymřeme.

Dvě poznámky: 1. Pokud by opravdu bylo tolik sebevražd - kolik stránek byste chtěl popsat zprávami o nich?  2.  Víte, že třeba v roce 2011 bylo o 40 % méně sebevražd, než byl  průměr 70. let?

1 0
možnosti
MK

Kousavka

9. 7. 2012 15:31
Napadá

Napadá mne jen název jednoho filmu: Ještě větší blbec, než jsme doufali.

14 0
možnosti
VH

Stará kára

9. 7. 2012 15:31
Nelžete!!!!

Většina důchodců si nestěžuje. Stěžují si pouze:

 -  ukecení vůdci levicových stran

 -  superukecaní (a ničeho rozumného neschopní) bossové odborů

 -  nikým nevolení, placení "předsedové" různých "sdružení důchodců" (kolik mají členů?) či pacientů, případně zdravotně postižených (zde se jedná o jiné důchody)

 - ubrečení autoři na blogu a pár desítek jiných ubrečenců.

3 0
možnosti
VK

Vlastimil.Kornas

9. 7. 2012 15:59
Re: Nelžete!!!!

Většina důchodců si nestěžuje ale volí komunisty.

0 0
možnosti
LH

nespavec

9. 7. 2012 15:29
Důchodci si ve velké většině

nestěžují.To za ně rádi udělají ti co z toho těží(alespoň popularitu). Byli jsme zvyklí šetřit  na zadní kolečka tak hlady asi nezemřeme.Horší je to s těmi kteří spoléhají že je zabezpečí stát. Inu, jak si kdo ustele, tak si lehne.

4 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.