Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

Zdena-Danuše

9. 7. 2012 17:12
profesionální nemkačenka

Zkuste svojí zášť nasměrovat na ty, kteří desítky let znají práci pouze z TV a viditelně (obezita, luxusní oděv, cigárka atd.) nouzí netrpí. Důchodci alespoň odpracovali 40 a více let. Nicméně s vámi souhlasím, že uremcanost je naše národní povaha a netýká se zdaleka jen důchodců. Věřte jsem též v důchodu a mám o malinko více než uvádíte a jsem spokojená. Jen si musíte umět rozvrhnout příjem a nekupovat každou zlevněnou blbost a mlsky. Pak vám zbydou finance i na drobné radosti.

1 0
možnosti
HZ

DADAnce

9. 7. 2012 17:12
A kteří "všichni experti" to jsou?

Četla jsem různé propočty... A jestli nebude za 40 let na penze, bude to jen tím, koho budete po celou tu dobu volit. ;-)

0 0
možnosti
VH

Stará kára

9. 7. 2012 17:33
Re: A kteří

Až si zopakujete matiku ze základní školy, třeba zjistíte, že na ty důchody buď nebude, nebo budete vy i zaměstnavatel platit víc než dvojnásobné sociální pojistné. (Že se to zvýšení pojistného zaměstnavateli promítne ve vaší mzda /dříve či později/ na to vemte jed.)

1 0
možnosti
JS

kelner

9. 7. 2012 17:07
Lituji

Je mi líto,ale debilnější příspěvek jsem už dlouho nečetl. Není co dodat, pan autor to možná pochopí cca za 20 let.

13 0
možnosti
AH

alex hart

9. 7. 2012 17:25
Re: Lituji

obávám se že paměť našich lidí je tak krátká, že za 20 let už nebudou vědět ani koho a proč kdy volili, co kdo který politik sliboval a co pak doopravdy dělal, natož aby si pamatovali, jaký výblitek oni sami kdy napsali v návalu momentálního pominutí smyslů někam na blog.

0 0
možnosti
JO

oneill

9. 7. 2012 16:55
Kdoví co bude za 40 let

Za 40 let nejspíš bude jedno, jaký systém se teď nastaví pro následující jedno volební období. V dalším období možná budou fondy znárodněny, ale ani na tom nebude záležet za 40 let. Nejlegračnější jsou obavy z demografického vývoje. Za 40 let prý nebude mít kdo na důchodce pracovat.

Já si spíš myslím, že za 40 let bude min. 70% ale spíše 99% nezaměstnanost, pokud bude zachován současný systém. Demografie to neovlivní, protože produktivita práce rostě rychleji, než klesá porodnost. Stačí se podívat, jak se změnily výrobní technologii za předchozích 40 let. A jak je známo, pokrok roste exponenciálně.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

9. 7. 2012 17:11
Re: Kdoví co bude za 40 let

Pokrok roste exponencionálně? To že už prakticky 50 let nikdo žádnou převratně novou technologii nevymyslel vám asi nějak uniklo...

Jediné k čemu dochází je ždímání starých technologií na kost.

Pokrok neroste exponenciálně... pokrok se vyskytuje náhodně v hodně diskrétních baličcích.

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

9. 7. 2012 16:33
Bude hůř,

protože to naši mocipáni totálně zpackali. Po revoluci jsme byli bez dluhů a naše banky byly narvané penězi. Také fabriky byly jen naše. Mysleli jen na svoje konta a tak všechno vykradli a za babku prodali a dnes se diví, že je kasa prázdná. Není odkud by do ní teklo. DPH ji nenaplní, daním z příjmů se každý vyhýbá a ostatní daně tolik nenadělají . Teď ještě, aby se zbavili ČEZu a je vymalováno.

4 0
možnosti
JK

korado

9. 7. 2012 16:38
Re: Bude hůř,

Nevím jestli si děláte srandu. To jsou argumenty hodné žáka zvláštní školy.

2 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

9. 7. 2012 16:27
Teď vážně.

Moje tchýně žije sama na vsi a nikdy jsem ji neslyšel fňuknout. Je jí 86. Dělala celý život stejně jako tchán kuchaře v závodní jídelně a i když má po něm vdovský, tak důchod nebude nijak horentní a přesto ještě vypomáhá penězi švagrové a švagrovi.

0 0
možnosti
JK

korado

9. 7. 2012 16:26
xxxxxxxxxxxxxx

Moje máma je 36 let v důchodu. Její důchod činí 16 000 Kč k tomu má důchod po tátovi a 8 000 Kč na ošetřovatelku.  Takže pokud vím nestěžuje si .A to není jenom moje máma. Jak jsem zjišťoval to  samé mají důchodkyně v našem domě.  Nevím jestli já se budu  mít takto v důchodu a už vůbec nevím, jak na tom budou moje děti v důchodu. Za komunistů se už v roce 1987 vědělo, že generace stárne a na důchody nebude. To také proto, že za komunistů žádné peníze na důchody se neukládaly, nikdo si na důchod nešetřil  Problém důchodu se netýká jenom nás, ale je to problém celé Evropy. Těch, co pracují je čím dál míň.

0 0
možnosti
ZK

SID09

9. 7. 2012 16:32
Re: xxxxxxxxxxxxxx

Ti, co dnes ještě pracují, už myšlenku penze vytěsňují z hlavy, protože její výše bude matematickým výpočtem na úrovni 6,5 tis Kč. Za to se opravdu nebude moci žít a nízkopříjmové skupiny si nemají šanci našetřit "na stáří", takže

bude určitě hůř. Co se týče Evropy - je jasné, že i ta má problémy, ale Řekové zatím stále ještě těch svých 1000 - 1400 EUR / měsíc, berou - Evropa se na ně pořád ještě skládá. ;-)!!

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

9. 7. 2012 16:24
Jsem důchodce a nefňukám

žiji si jak pan hrabě. Nepřeložím stéblo stéblem, dělám jen co mne baví. Každé ráno najdu pod polštářem 400 stovky, manželka 300 a těch 700 nejsme schopni utratit. Hraju golf, střílím asfaltové holuby, jezdím Audi 6(12 let starou) občas zahraju tenis, v zimě jezdím 3x do Dolomit a 1x do Alp. Jen pobyty u moře mne už nebaví. Je tam na mne horko. Docela mi to i pálí. Jen dny v týdnu se mi pletou. Co je dneska? Sobota? Ne , už vím je úterý. Tohle je problém důchodce, který má celý týden neděli a pak tápe.

1 0
možnosti
ZK

SID09

9. 7. 2012 16:38
Re: Jsem důchodce a nefňukám

Kdo včas utekl do náruče penzijního systému, ten se nemá věru špatně.

Ti, co do něj spadnou za 10 - 15 let to budou na tom mnohem, ale opravdu mnohem hůř. !!!!:-P

0 0
možnosti
ST

self tomato

9. 7. 2012 16:22
Důchodce co jsou na tom zle

nepotkáte s plným vozíkem v supermarketu, ani vám neodpoví v téhle diskusi (většinou nemají počítač a tím spíše ani připojení k internetu). A naříkat je nikdo neslyší, protože nikoho nezajímají.

0 0
možnosti
JK

Josef Kobylka

9. 7. 2012 16:13
Královsky si nežiju, ale nestěžuji si.

Zpravidla nejvíce naříkají lidé, kteří neumějí se svým důchodem hospodařit, a nemusejí to být zrovna důchodci. .

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.