Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obyčejný člobrda

6. 2. 2012 22:10
To koukáš, Fiomane, co?

Exekutoři jsou holt jiný kalibr, než církev, kterou jsi si bral také svým přihlouplým způsobem do úst. Já si říkal, že jednou dostaneš do nosu, a ono je to tady. Kdybys nebyl slaboduchý, tak si neděláš z lidí kozy. Ale ve tvém případě se rychle ukázalo, že na každou .... se vaří voda. To je jen přátelské ponaučení, já si o tobě udělal jasno už dávno. Že se ale sesypeš pod atakem takové elity, jako jsou exekutoři, to se dalo sice čekat, ale tady bych ti úspěch docela přál. Škoda, nepřekvapil jsi.

1 0
možnosti
L

lomihnát.

6. 2. 2012 13:31
No vidíte!

Hnedky jsem si opravil názor, a nyní si myslím, že všichni exekutoři jsou nadmíru potřební, ctnostní a potřební občané naší republiky.

Kdyby některý kandidoval, hned bych ho voli. ;-D

1 0
možnosti
Í

í-mejlka

6. 2. 2012 14:47
Re: No vidíte!

Až doroste moje vnučka, chtěla bych, aby se provdala za exekutora. :-)

1 0
možnosti
DH

starahomolkova

6. 2. 2012 13:11
Hezká

omluva. Chtěli ji...maji ji ;-D

0 0
možnosti
Í

í-mejlka

6. 2. 2012 8:38
Páni!

Žjováá! Vy se tedy dovedete omluvit! Jenom, zdá se mi to, by to mohlo být znovu nějaké to nactiutrhání. :-)

0 0
možnosti
TP

assco

6. 2. 2012 7:13
Lhar a navic zbabelec...

To ale neni zase tak vyjimecna kombinace... Zapomnel jste napsat "co nejponizeneji" :D

1 0
možnosti
N

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

5. 2. 2012 23:30
no, myslím si, že tímhle porušil pověst exekutorské komory

více nwež kdyby tam text nechal

1 0
možnosti
PK

dolch

6. 2. 2012 8:22
Re: no, myslím si, že tímhle porušil pověst exekutorské komory

Obávám se, že bloger si nemůže sám stáhnout článek. Ten mu musel být někým stažen, a je tu dokonce napsáno kým.

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

5. 2. 2012 23:23
A´T je to jak je to

každopádně strach z toho, že exekutoři mohou člověka připravit o veškerý majetek, pokud se jim zachce tu stále je. Protože oni skutečně dokáží člověka připravit o všechen majetek.

0 0
možnosti
MC

greybeard-

5. 2. 2012 22:07
Zase si děláte (!) ?

0 0
možnosti
KV

Vartenberg

5. 2. 2012 21:48
Typická předposranost

Čeho se bojíte? O dobrou pověst exekutoři přijít nemůžou. Nikdy žádnou neměli. Nechat se tak lacino postrašit je ubohé.

0 0
možnosti
L

ladyevil

5. 2. 2012 20:26
Jsem zvědav...

...kdy se ozve Peklo, že poškozuji jeho "dobrou" pověst;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PK

dolch

5. 2. 2012 21:01
Re: Jsem zvědav...

Fakt? A já myslel, že ho ve svých článcích chválíš :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.