Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

carolusI

30. 1. 2012 14:42
Teď jste mě ranil.

To jsem tak ošklivý, že mě za léta mého ministrování nikdo neznásilnil a ani se o to nepokusil? Naštěstí kamarády ministranty také ne. Jinak bych se cítil opravdu zanedbávaný.

4 0
možnosti
MP

Vrah

30. 1. 2012 14:45
Re: Teď jste mě ranil.

;-DR^

0 0
možnosti
MF

Rhino

30. 1. 2012 14:34
Pokud se nepletu,

tak od dob Marie Terezie církev žádný majetek nevlastnila, pouze spravovala a starala se o něj. Proč cpát církvi peníze? Na co je potřebují? Proč nežije z milodarů a z toho, co sama vyprodukuje?

5 0
možnosti
MP

Vrah

30. 1. 2012 14:40
Re: Pokud se nepletu,

Je zajímavé, že o tom, že by nic církev nevlastnila už od MT., neví nic ani koalice, která se chystá vracet, ani opozice, která jinak dává k Ústavnímu soudu každý prd, ani novináři, kteří se mj. živí psaním o církevních skandálech… že o tom vědí jen diskutéři na internetu; čím to asi bude?

Jo a na okraj – vás k ničemu nepotřebuji, takže by vám mohli zabavit veškerý majetek. K ničemu ho nepotřebujete. Živte se tím, co vyprodukujete, nebo z milodarů. ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.