Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

buxus

7. 11. 2011 15:09
Říci veřejně názor a pak už dál nekomunikovat je jako ...

... zavolat na linku důvěry a okamžitě po dovolání se položit sluchátko.

3 0
možnosti
CČRI0

Chmur Čarovné rybí Ifči 007

7. 11. 2011 15:14
Re: Říci veřejně názor a pak už dál nekomunikovat je jako ...

Kdepak. Říci veřejně svůj názor a nechat se pak urážet anonymní blafy ve zdejších diskusích je jako nechat se dobrovolně přibít na kříž a ještě si říci o pár hřebíků pod záda.

0 0
možnosti
FM

František Matějka

7. 11. 2011 15:02
To máte tak

Na straně jedné bych si kupříkladu já nikdy nedovolil neotevřít diskusi, na straně druhé je však svobodným rozhodnutím každého autora, zda ji otevře. Čtenář nechť si pak vybere sám, zda je to pro něj součástí měřítka "číst/nečíst". Zavádět něco povinně se mi příčí vždy, tedy i zde. Jedině tak je zachována svoboda přístupu každého z nás. Autora i čtenáře ;-)

2 0
možnosti
L

lukekra

7. 11. 2011 15:15
Re: To máte tak

souhlasim, jsou proste lide, kteri nelibe nesou kritiku.. Nutno ovsem prihlednout k faktu, ze zde na idnesu je mnoho nenavistivych diskuteru, kteri by prispivat do diskuze vubec nemeli...

1 0
možnosti
B

bofums

7. 11. 2011 14:48
Už je tu zase !

Fuchsi ! Dáváte rady jiným, ale jak jsem Vás poznal, jste v každém směru naprosto nedůvěryhodná osoba!!

Jak se to říká tomu, kdo zde na blogu snad nikdy nenapsal pravdu ? Doplňte si sám ! Vaši patologickou  báj-

nost překoná málokdo- snad jen Váš přítel a věčný skuhral Hrebenár a Pochopitelně skupina Poch ovců!

Vaše  "obraty" a rychlý postup od malíře pokojů přes nejrůznější peripetie  až k " právům " v Plzni a finančnímu

" poradenství " nerozmotá ani odborník Chocholoušek- Vám se nedá věřit ani slovo!Rv

5 0
možnosti
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

7. 11. 2011 14:48
Rozhodně by měly být blogy bez diskuse nějak označeny

aby se tuto informaci nedozvěděl čtenář teprve poté, co na ně klikne - myslím, že je to vážný nedostatek iDnes Rv

5 0
možnosti
MH

Hoomleak

7. 11. 2011 14:32
cekal jsem ze u tohodle clanku bude zakazana diskuze..

to by bylo super a urcite nejvic:o) takhle je to jenom vykriky do tmy, vase srovnani s konzertem nebo divadelnim vystoupenim je mylne. Pokud to chcete porovnavat s divadlem, jednalo by se o situaci kde po skonceni hry by lide jeste v sale komentovali vystup mezi sebou. Tak to nefunguje, ohledne her vetsinou diskutujeme az na ceste domu u divadla a vetsinou s prateli, ne s cizimi lidmi. Dalsi vec je ze internetova diskuze je proste anonymni, lide ztraci soudnost a napisou co by jinak v realu nerekli.

Stvou vas blogy bez diskuzi? nectete, hotove vyrizene, neni treba o tom psat clanek...

0 0
možnosti
MP

Martin V2

7. 11. 2011 14:19
Pěkné

Dost by potěšilo kdyby udnes iplementovala dvě věci - poznat, že je blog bez diskuze ještě před otevřením článku a karmu zaměnit za tlačítka líbí/nelíbí.

4 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 11. 2011 14:29
Re: Pěkné

dyk říkám plivátko;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

7. 11. 2011 14:16
stačilo by kromě karmovátka

přidat ještě plivátko....a bylo by hodnocení článků daleko komplexnější;-D

2 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 11. 2011 15:30
Re: stačilo by kromě karmovátka

jo plivátko...a někdo by pak potřeboval na sobě mít stěrače;-D

0 0
možnosti
PZ

Rájec

7. 11. 2011 14:11
kdo je hlupák

Jestliže někdo vfážený pane autore si nepřeje diskusi pod svým článkem, je to jeho svobodná vůle. Můžete samozřejmě agitovat tak, aby i jiní nečetli příspěvky bez možnosti diskuse. Možná, ře na vaši agitku dají, možná ne. Bude to jejich rozhodnutí. V žádném případě ale není pravdou, že by proto měli patřit mezi hlupáky jak ti co omezí diskusi, nebo ti, kteří  budou číst příspěvky umožnující diskusi. Je možné, že jste si všiml, úrovně některých diskusních příspěvků. Tedy jejich většiny. "Hlupáctví" má tedy úplně jinou podstatu. Obvykle se obejde bez vzdělání, což nemusí být kritické, ale rozhodně se obejde bez elementátní logiky.

0 0
možnosti
MB

buxus

7. 11. 2011 14:13
Re: kdo je hlupák

Je to každého svobodná vůle a jeho právo. Ovšem právě podle toho, jak který člověk tato tato svá práva a svobodnou vůli využívá, lze jej také hodnotit. O tom není sporu.

2 0
možnosti
AA

svedek casu

7. 11. 2011 14:08
karma

bylo by zajímavé kdo více;-) pravičák nebo levičák;-D;-D?

0 0
možnosti
MB

buxus

7. 11. 2011 14:06
Naprostá pravda

V podstatě jde o zásadní princip - chci-li si soukromě napsat nějaký názor a pak ho strčit do šuplíku, nikdo nemá právo (a vlastně ani nemůže) s mým názorem polemizovat.

Ovšem - jakmile začnu nějaký názor hlásat veřejně, musím být připraven i ho veřejně hájit. To platí jak pro bloggera, tak i pro diskutující. Když se mi to nechce dělat, nelezu s tím na veřejnost. Je zvláštní, že bloggeři, kteří se tolik obávají "hrubých a nenávistných útoků" lezou na diskuse v jiných blozích, kde jim najednou možnost takových útoků nevadí, ba naopak jejich způsob diskuse, jde dost často zařadit do stejné kategorie. 

Tohle je věc IDnesu a těžko je k něčemu tlačit. Jediné, co by snad mohli udělat dát za titule upozornění "bez povolené diskuse". Věřím, že většina lidí by na to přestala klikat a příslušným bloggerům by se splnil jejich sen - psát do šuplíku a mít pocit veřejně činného intelektuála.

5 0
možnosti
PZ

PeTaX

7. 11. 2011 14:08
Re: Naprostá pravda

Hodně s Vámi souhlasím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.