Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

jmitas

7. 11. 2011 17:33
Svobodná volba...

Filipe. Jako kolega bloger dělám to samé co Ty - blogy bez diskuze nečtu. Na rozdíl od Tebe mě to ale nerozčiluje. A nemusí se to označovat. Za prvé jsou některé pernamentně známé a za druhé si "sjedu" na konec a je "vymalováno";-D Vyznávám zásadu, že co se mi nelíbí, může se líbit jiným. Každý přístroj, zde blog, má knoflík na přeladění;-D. Zdraví mitacekV

1 0
možnosti
T

tromi17

7. 11. 2011 17:03
chtělo by to takový článek označit

než ho otevřu

0 0
možnosti
MW

May West

8. 11. 2011 3:52
Re: chtělo by to takový článek označit

PROC, tromi? Vsichni vime, co pise Hrebenar a Hassan - proste NECTEME!

1 0
možnosti
CČRI0

Chmur Čarovné rybí Ifči 007

7. 11. 2011 16:29
Jen hlupákovi vadí, že někdo nepovolil diskusi...

;-D

1 0
možnosti
L

lomihnát.

7. 11. 2011 16:40
Re: Jen hlupákovi vadí, že někdo nepovolil diskusi...

Potrefený hlupák se ozývá .. ;-D

Ne, milý pane, mně nevadí, že NENÍ POVOLENA, mně vadí, že takové články nejsou označeny, nebo že alespoň - pokud ten blábol ani nedočtu - nemohu dát nějakou antikarmu, nebo "nepřečteno", případně "nedoporučit".

Ne ze msty, ale jako vyrovnání toho, že bylo mé nahlédnutí použito do čtenosti, potažmo karmy článku, a k lákání dalších "obětí".

3 0
možnosti

rezjir rezjir

7. 11. 2011 16:07
Jsem spíše pro mírnější řešení

Uznávám právo bloggerů zakázat diskusi. Je to jejich prostor, jimi vytvořený, na který tedy mají alespoň najemní práva. Koho si vpustím do bytu ´, tak to je moje věc. Ale prosil bych v tom případě, aby takové blogy byly označeny v nadpise třeba hvězdičkiou: Diskuterům nepřístupno.

3 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 11. 2011 16:10
Re: Jsem spíše pro mírnější řešení

to je dobrý nápad:-)R^

1 0
možnosti
CČRI0

Chmur Čarovné rybí Ifči 007

7. 11. 2011 15:48
Zdejší anonymní diskutérskou lůzu...

...dobře obešel a slušným diskutérům přitom otevřel prostor blogger Ignác Pospíšil:

"Článek vyšel i v časopise Duše a hvězdy, kde o něm lze (slušně) diskutovat."

3 0
možnosti
CČRI0

Chmur Čarovné rybí Ifči 007

7. 11. 2011 15:42
Petr Cihlář

Například pod zajímavými blogy Petra Cihláře se pravidelně schází squdra nenávistných žen a taková diskuse stojí za ...

1 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 11. 2011 15:43
Re: Petr Cihlář

a některé diskuse jsou zábavnější jak samotný blog;-D

2 0
možnosti
AO

Otman

7. 11. 2011 15:40
Souhlas.

Přesně jak říkáte. Založte petici a hoďte link R^

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 11. 2011 15:45
Re: Souhlas.

označovat blogy bez diskusí už tu bylo řečeno milionkrát a stále bez úspěchu. Admini mají hodně práce s mazáním, toto by někdo z nich musel vymyslet a zprovoznit:-P

1 0
možnosti
V

vit.hassan@seznam.cz

7. 11. 2011 15:36
Je to svobodná volba každého...

Zda otevřu diskusi či ne, je přece svobodná volba každého, stejně tak jako je svobodná volba každého zda moje či Vaše články čte či ne. Tudíš nechápu, proč se čílíte jak sousedův ratlík při infarktu..(?) - Doufám, že zde nežijeme za komunismu či jiné totality, aby bylo něco povinné a na něčí povel tak musel učinit každý..

2 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 11. 2011 15:43
Re: Je to svobodná volba každého...

kdo má diskusi, je připraven jít se svou kůží na trh. Musí se obrnit proti blbým kecům a názorům několika zakomplexovaných trollů, kteří prudí jen ze sportu, aniž by je zajímal blog.

kritika k tématu blogu mi nikdy nevadila, nenutím nikoho,aby měl ten samý názor, a když napíšu "časovanou bombu" jako minule, musím počítat se vším. Tomu se říká odvaha, dostatek sebevědomí a hlavně úcta ke čtenářům;-)

Napsat blog bez zpětné vazby čtenářů - fakt nic pro mě.

1 0
možnosti
PJ

PájaZítra

7. 11. 2011 15:29
SOUHLAS!!!

Velmi mě irituje bloger Libor Čermák, právě on pod svýma zajímavýma tématama diskuse zakazuje, a je sám proti sobě...

1 0
možnosti
L8

Livrak 8

7. 11. 2011 15:19
JJ

Souhlasim a přidávám že ještě horší je to, když bloger pod svým blogem diskuzi neumožní a přitom na blozích druhých blogerů vesele dikskutuje, nebo spíš řekněme demagogicky vrávorá. Třeba hrdinný kapitán Hassanů, co má i foto na svém profilu zezadu. :-)R^

4 0
možnosti
L

lomihnát.

7. 11. 2011 16:14
Re: JJ

To je opravdu ubohé chování.

Souhlasím s vámi.

3 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.