Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

semelik

17. 10. 2011 16:08
Chybička se vloudila: místo "...bezvládně sesunul k zemi..."

má správně být "...bezvládně sesunul k zemi JAKO PODŤATÝ".

A to počkejte, až se na popud pana ministra Drábka budou do front na poště ještě řadit nezaměstnaní, aby jim pošta potvrdila, že skutečně nepracují - čímž se podle pana ministra zvýší výběr daní.

No, napsal bych, co se ve skutečnosti zvýší, ale škoda dukátů.

2 0
možnosti
PH

petrph

17. 10. 2011 15:31
škoda

že se podobný výjev nestal na pracovním úřadě :-)

0 0
možnosti
RK

semelik

17. 10. 2011 16:09
pán je bavič? nebo komik?

0 0
možnosti
Z

Zdena-Danuše

17. 10. 2011 15:16
setkání s milými spoluobčany

I já jsem rasistka. Po vyčerpávající práci, cestou domu, koukám, jak se říká do blba. A najdnou zjistím, že jdu kolem aut. zastávky, používané nezaměstnanými Rómy coby altánek a kuřácký koutek, a že mne upozorňují na moje rasistické civění na ně. Přeložím jejich použité výrazy: Co čumíš, ty stará krávo (dobrý den vážená paní) chcípni ty pí..(přeji hodně zdraví) a další šťavnaté výrazy, které nelze opakovat možná ještě polib si pr.., (což znamená rádo se stalo). Přiznám se, že jsem beze slova zbaběle utekla. Dodnes se stydím, jak jsem mohla svým rasistickým pohledem zkazit našim hýčkaným spoluobčanům odpolední siestu.

5 0
možnosti
HM

ladhela

17. 10. 2011 16:19
Re: setkání s milými spoluobčany

rasismus máte v genech ,;-D

0 0
možnosti
1

12dotuctu

17. 10. 2011 14:56
Já mám cikány taky rád,

ale má li je Pánbůh radši... tak prosím!;-)

4 0
možnosti
H

hňup

17. 10. 2011 14:41
no, i já mám romy rád.

možná se to bude zdát divný, že je mám rád, ale uznejte sami. když bylo ještě všechno u nás na lístky ( do června 1953), ukradla nám jedna ( vlastně já nevím, jestli to platí i na romy, protože tenkrát každej říkal, že to jsou cikánky) cikánka z, pravda, nezamčenýho baráku, z jarmárky na chodbě asi půl bochníku chleba, margarin, půlku másla,pytlík hrachu nenačatej a načatej (asi 3/4kg) něco rejže a kilovku cukru.ten den, co jsme neměli co jíst se dal bez problémů vydržet. a teď proč je mám rád. v tý chodbě byla ještě skříň s voblečením ( to bylo zase za šatenky) a do tý vůbec nevlezla a nic z ní neukradla. nevím, jestli to bylo proto, že byla zamčená a klíč byl vyndanej a danej na skříň, abychom, jako děti, se v tom nehrabali, ale fakt z ní nic neukradla, a my měli na zimu furt teplý voblečení.  a pak nemějte tohle etnikum v oblibě.... protože vod tý doby je u nás barák pořád zamčenej a už jsme, celkem levně počeni, nikdy vo nic nepřišli.

1 0
možnosti
H

hňup

17. 10. 2011 14:43
Re: no, i já mám romy rád.

...levně poučeni.... soráč

0 0
možnosti
S

Smrť

17. 10. 2011 14:41
Já neumím tak hezky fabulovat

a poslední kontrola stavu dukátů mě opět přiměla užasle poulit bulvy, za jaká "provinění" cenzoři mažou (např. už dvakrát za upozornění na nevalnou gramatickou úroveň redaktorů), takže raději ponechám své zkušenosti a postřehy na romské téma ve své mysli.

Chci jen dodat: IDnes je úžasný, skvělý, nejkvalitnější zpravodajský web na světě, jeho redaktoři jsou bezchybní a nezaujatí, cenzoři vždy spravedliví a zcela korektní VVV... Sákryš, nějak se mi zkřivily ruce8-o

2 0
možnosti
M

miyu_01

17. 10. 2011 14:30
Rasistka v rodine

Musim se priznat ze i my mame v rodine rasistku. Ma sestrenice svou cestou do skoly  vyprovokovala k opravnenemu utoku skupinu romskych zen, ktere (po jiste narocne nocni smene nekde ve fabrice nebo supermarketu) popijely pivo u autobusoveho nadrazi a mou sestrenici fyzicky napadly a zpusobily ji otres mozku. U Vas to tedy byl alespon "jen" nejaky cizi duchodce, ale co mam rikat ja, my mame 16ti letou rasistku primo v rodine! A to chodi na gympl, nevim nevim, kam tento rasisticky a nahnedly svet speje!

1 0
možnosti
MR

morae

17. 10. 2011 14:21
lžeš, v hrdlo lžeš protřelý pisálku!

Ženy a díftky za poštovní přepážkou nabízely všem z vás své služby tak obratně, že každý z nejmenovaných občanů zde přítomných se živě zajímal o lichvářskou zápůjčku,  příslib obrany proti lapkům i živlům nebeským (veskrze planým), nebo nejméně o dálkovou zprávu felčara o bolestech těla i duše. Ti kdož na toto neslyšeli, byli si na úřadě poštovním pro glejt státní o tom, že nikdy nenavštívili temnici ani nebyli pohnáni drábem, neboť zajisté chtějí již zítra státi se námezdní silou, která nejen desátek, ale celou polovinu svého výdělku vrátí do kádě obecní a z ní nechá potřebné stařešiny rodu bráti.

Nechť se vetchý stařec s čistým svědomím vrací, bude mu štědře naloženo jmenovanými přišelci ze vzdálených zemí východních. Někteří jsou zde s námi již drahně let a generací a vládnou naším jazykem poměrně slušně a jistě mu nádavkem řeknou, kdy a kudy jejich cesta povede dále. Zatím jsou tu drženi násilně, neb vrchnost zámořská ze země listu javorového nepovolila exodu jejich.

0 0
možnosti
JK

jaroslav_1

17. 10. 2011 16:35
Re: lžeš, v hrdlo lžeš protřelý pisálku!

Odtud přepřepřekrásné české slovo "vrdlouhati". :-)

0 0
možnosti
HM

ladhela

17. 10. 2011 14:16
já také

nedám na romy dopustit , jsou to hodní lidé .nemohu zapomenout na jednu krásnou cikánku se kterou jsem sdílela pokoj na porodnici ,já měla málo mléka , a ta dobrá žena ,mi mého chlapečka nakrmila svým hutným mateřským mlékem,můj chlapeček nabýval na váze a dnes je mu 15 let zdráv a pln síly..kterou mu do vínku dala statečná cikánská žena  .. ten důchodce na poště je hnusný rasista fuj fuj

0 0
možnosti
BA

Bad Ass

17. 10. 2011 14:16
Hehe

Na to aby človek zažil nejaký podobný zážitok nemusí byť ani čierny ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.