Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Kolumbo

27. 7. 2011 11:12
Dnešní článek jste

sepsal vy sám nebo vám pomáhala některá z těch hub co nesete... nevím nevím, ale Klaus ani kdyby si ti pero schoval do řiti a ten rám vyhodil semtexem by nenadělal tolik ostudy jako vy svým paranoidním blogem.

0 0
možnosti
TSBC

torn sphincter...by black censor

27. 7. 2011 11:11
To jste se zase vyznamenal, blogere Fuchsi. Styďte se!

0 0
možnosti
K

kattta

27. 7. 2011 11:08
Aha! Takže vám přijde trapné, že

hlava státu nechce projít bezpečnostní kontrolou, namísto toho, abyste se cítil trapně proto, že někdo chce prohánět našeho prezidenta nějakým pískajícím rámem na detekci kovů. To je zvlááááštní logika.Rv

1 0
možnosti
ZMPT

Zenový Mistr Pi- Tcha

27. 7. 2011 11:09
Re: Aha! Takže vám přijde trapné, že

a co jiného jako čekat od Fuchse? mě by celkem překvapil, kdyby na to měl opačný názor, řekl bych že je něco špatně v matrixu..

0 0
možnosti
DD

Kokodák

27. 7. 2011 11:06
čtu vaše blogy rád a většinou odpovídají mému pohledu

na svět, ale tentokrát s vámi naprosto nesouhlasím:-)

0 0
možnosti
ZMPT

Zenový Mistr Pi- Tcha

27. 7. 2011 11:06
Trochu s křížkem po funuse ne?

Většina (moje drahé dukáty) se už vyřvala, no ale Vy jste mi tu chyběl. dám sem jeden odkázek: http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-52400460-spacek-klausovi-se-nedivim-je-nemistne-prohlizet-hlavy-statu

Jinak to že Vás zklamal neznamená, že zklamal všechny, já jsem rád za prezidenta jakého máme a to co udělal bylo chválihodné, zachoval se důstojně. R^

0 0
možnosti
H

h.domecq

27. 7. 2011 11:05
To je beznadějný,

když Klaus dokáže napsat "Návštěva Bondi beach, tohoto posvátného ráje surfařů, kde byly právě při naší

procházce mimořádně velké vlny..."

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/politici-volicum/203801.aspx

1 0
možnosti
KV

karelvesely

27. 7. 2011 11:03
-

Vy se opravdu cítíte zostuzen, ztrapněn, zesměšněn a ponížen tím, že se prezident

vaší země nenechal rentgenovat a šacovat jako nějaký grázl? 8-o8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.