Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cojanato

18. 4. 2011 21:03
Houby s octem,...

uz rostou, Fuchsi ?

0 0
možnosti
FF

fioman

18. 4. 2011 23:22
Re: Houby s octem,...

Ještě ne, je moc brzy. Ale v srpnu určitě porostou. Můžete se přijet přesvědčit k nám na chaloupku. R^ F.F.

0 0
možnosti
MF

falm

18. 4. 2011 18:17
Škoda, že neumíte psát

Ta ironie Vám totiž ne a nejde...

Vy byste pokazil i srandu na pohřbu vlastní babičky. Rv

0 0
možnosti
FF

fioman

18. 4. 2011 18:37
Re: Škoda, že neumíte psát

Nerozumím Vám.? Jakou ironii máte na mysli? Já jsem popsal svůj vlastní pohled na toto aktuální téma a pojal jsem ho přesně tak, jak ho skutečně vnitřně cítím. Nikdy by mne ani ve snu nenapadlo toto téma jakkoliv zlehčovat. Provozovatelé iDNESu by měli být vůči těm, kteří urážejí autory zdejších článků, ještě stokrát tvrdší a razantnější. To je můj názor a nijak svůj pohled na tuto problematiku nehodlám měnit.

Diskutující má plné právo kritizovat OBSAH článku, nikoliv však OSOBU jeho autora. Kdo si toto neuvědomuje, nemá zde co pohledávat. F.F.

0 0
možnosti
B

bofums

18. 4. 2011 18:05
Pro blogera Fuchse.

Nevěřím Vám  ani slovo / pokud byste mi to snad vyčítal, mohu doložit proč /.

Váš dnešní blog je takové nicpovídání o morálce.  Docela by se mi to líbilo, pokud

ovšem byste svá slova myslel vážně. Nebudu Vám připomínat všechny ty " obraty",

kterými jste prošel, ale pokud Vám to vydrží a fabulaci a ostatní nectnosti omezíte

na snesitelnou míru, řeknu si : " ŠEL DO SEBE" .A neprovokujte čtenáře, díky!

0 0
možnosti
C

carolusI

18. 4. 2011 16:57
Jen tak dál

stejně už jsem chtěl některé autory požádat o přestěhování na jiný blog. Vy tu můžete zůstat. ;-D  Autory zakazující diskusi raději nečtu. Vulgární příspěvky se mi sice nelíbí, ale většinou jsou vyprovokované nějakými nehoráznými tvrzeními autora.

0 0
možnosti
SHX

sir Hurnprey XIV.

18. 4. 2011 14:03
No ba

100 tisíc bodů by odvařilo i mne od I. až po XXXVIII. ;-D;-D

0 0
možnosti
B

bofums

18. 4. 2011 18:13
Re: No ba

Sire- věřím, že liber máte dost, ale nezapomínejte, že Vám nedávno  za jedno

slovo vznikly nenadálé výdaje! Podpořil jsem Vás slovem " korunovanej "-

a celé vlákno bylo smazáno kvůli jedinému Vašemu pravdivému slovíčku!

Přeji Vám hezké zážitky , ale nepočítejte s tím, že všichni blogeři jsou takoví

tolerantní jako p. Fuchs. Chcete se pobavit? Přečtěte si jeho blogy s diskuseR^

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

18. 4. 2011 13:38
:-)

A nevydržel a nevydržel;-D

A to je dobře, FilipeR^V

0 0
možnosti
FF

fioman

18. 4. 2011 17:12
Re: :-)

Život bez blogu je k uzoufání, Šárko! R^:-)

Dnes večer tutově pomaže ze Superstar Celeste Buckingham a ať počítám, jak počítám, tak mi jako druhý vyřazený vychází Martin Kurc. 8-o Co Ty na to? F.F.    

0 0
možnosti
X

x.hanina

18. 4. 2011 13:03
Pane FF

...ňák Vám tu vážnost ne a ne uvěřit!

0 0
možnosti
V

Viki007

18. 4. 2011 14:13
Re: Pane FF

Hanino, si to pořád stále Ty? Ta divoká, původně černovlasá, nyní tak ňák divně blonďatá holka? Taková skvostná blogerka a že by byla vybanovaná a musela si pořídit nový nick? Proboha, a co Ti vlastně mazali?

0 0
možnosti
APE

Amanita phalloides erectus

18. 4. 2011 12:18
***

čekal jsem blábol a dočkal jsem se.

0 0
možnosti
MH

kolos.veliky

18. 4. 2011 12:16
Slušnost se z ČR dávno odstěhovala

0 0
možnosti
JK

Indi.HK

18. 4. 2011 12:08
Jen víc,

takových bystrých lidí, jako jste vy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.