Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
1

1absolutus

27. 3. 2011 11:58
Na kolenou tě prosím!!!

Filipe odvolej to!!! Tvá šlechetná matka si to nezaslouží!!! A méněchytří diskutující si alespoň oddechnou a nebudou tě napadat!  A nesměj se, máš zaplou webovou kameru a vidím tě!:-)

0 0
možnosti
JK

Indi.HK

27. 3. 2011 11:54
Bude tu dobře

Za podmínky, že se budou lidi dělit na dobrý a zlý. Ne na komunisty a ty ostatní.

0 0
možnosti
SD

Dodo.01

27. 3. 2011 11:52
Vážený autore

Neznám Vás, ani Vaši matku, ale to co jste zde předvedl je ubohost nejhoršího kalibru. Nezáleží spíš na tom jaký je kdo člověk, než v jaké byl straně ? Stačí se podívat jací gauneři se vyklubali z některých neposkvrněných disidentů. Než mě někdo nařkne že jsem byl v KSČ taky, tak v roce 1989 jsem chodil do 4. třídy a nebyl jsem nikdy v žádné straně.

0 0
možnosti
JK

jaroslav_1

27. 3. 2011 12:01
Re: Vážený autore

Existuje cosi jako ironie.  ;-)

0 0
možnosti
B

berkowitz47

27. 3. 2011 11:52
Co ještě neví Filipes!

Jsem zvědav co bude dělat zglajšlachtovaný autor diskutovaného článku až zjistí, že jeho biologickým otcem je : "neznámý sovětský vojín"!?!?

Ten článek hovoří o úrovni ducha autora, je na úrovni Pavlíka Morozova!

0 0
možnosti
M

morell

27. 3. 2011 11:51
Kdo z Fuchsovy rodiny překvapí a pobaví příště ?

Až dosud jsem si myslel, že onen proslulý "Ústav se zvláštním zacházením" je v Praze - Bohnicích .

Postupně a to i pod dojmem z tohoto článku, stále více nabývám pocit, že působnost onoho proslulého Ústavu se rozšiřuje na celou Českou republiku a jeho chovanci se stává většina obyvatel této úsměvné země.

0 0
možnosti
B

Burian3

27. 3. 2011 11:49
Jako vždycky:

RvRvRvRvRv

0 0
možnosti
1

1absolutus

27. 3. 2011 11:49
Tajemství!

Nemohu mlčet, musím ti to Filipe říci! Jsi z dvojčat! Tvá matka vás kojila oba dva, ale ty jsi vždy pil z levého prsu. Tvůj bratr byl unesen imperailisty a teď je místopředsedou CDU v Německu! Nezlob se, ale už jsem s tím tajemstvím nemohl žít!!!;-(

0 0
možnosti
1

1absolutus

27. 3. 2011 11:44
Filipe nedělejto!

Nezříkej se Filipe své soudružky matky! Já tvou matku znám ještě před svatbou, vždy to byla čestná a cnostná žena! Ale nemohla jednat jinak. Kdyby nebyla v KSČ, tak bys nikdy nemohl být obchodník z cennými papíry. Udělala to pro tvé dobro!!!

0 0
možnosti
R

Renard

27. 3. 2011 11:42
Za deset let

budu lidský odpad, protože jsem byl v ODS.

0 0
možnosti
JM

jmrazek

27. 3. 2011 11:34
Pane Fuchsi

Děkuji za článek! Opravdu jste nepřekonatelný!;-D;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.