Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

kuča

27. 3. 2011 12:30
FILIPE.......

:-) teď jste to opravdu po.ral ! Zříkáte se vlastní matky jen proto, že vstoupila do KSČ. Ta měla asi 1,4OO.OOO členů v Československu a kolik si myslíte, že jich tam bylo z přesvědčení?

Matka měla doma děti, chtěla je uživit, chtěla prostě přežít bez komplikací! Víte, jak byste jednal Vy ve stejné situaci? Myslíte si, že věděla, že jednou přijde rok 89 že to skončí?

Vy se dneska jistě máte dobře, zapíráte svoji matku, jako biblický Petr Krista a je mi Vás opravdu líto. Zřejmě Vaše matka, která měla dost starostí o to, aby s Vámi přežila jakžtakž, trochu zanedbala Vaši výchovu. To co jste napsal svědčí nejen o Vašem nízkém IQ, ale svědčí o tom, že kdybyste žil ve stejném režimu jako Vaše maminka, byl byste jeho největším připrdelkovačem. Co si myslíte, pokud dovedete reálně uvažovat o současné vládě? Já Vám napovím! Kdyby nebylo 5O. let, "zlatí" komunisti !!!

0 0
možnosti
B

bajo.ano

27. 3. 2011 12:26
Milej zlatej, to vykládej veverkám v lese,

 tvoje máma by ti měla i když si už "velký" dát pár facek ! Rv!!

0 0
možnosti
GK

vatsuk

27. 3. 2011 14:41
Re: Milej zlatej, to vykládej veverkám v lese,

R^R^

0 0
možnosti
Y

Yarda.

27. 3. 2011 12:21
Já jsem komunisty vždy i ve svobodných

volbách volil a volit je chci i dál. Ne, že by mi záleželo na tom, aby se proletáři všech zemí konečně spojili ale že tím na$eru ty co je na$rat chci. A ty, bloggere, se taky postav do fronty, ať se na tebe dostane;-D

0 0
možnosti
Y

Yarda.

27. 3. 2011 12:35
A ještě něco:

Píšete, že se živíte obchodováním s cennými papíry, tj. přendáváním peněz z jedné hromady na druhou. Asi vám to celkem slušně vynáší, jinak byste to nedělal. Nestydíte se, když třeba nakupujete v hyperqelbu, že vás obsluhuje pokladní, která má asi podstatně nižší plat než vy? Komunisti si alespoň vážili obyčejné lidské práce.

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

27. 3. 2011 12:21
:-)))

Ježkovy voči8-o

Fuchs je zase na ránu;-DR^R^R^

Laskavý čtenář promine,ale tohle je zas nářez:-)

Paní Fuchsová, srovnejte si synka do latě;-D

0 0
možnosti
DB

DANUSA

27. 3. 2011 12:18
Ano, to je ono!

Čelem se postavit k problému. ;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
D

Dubina

27. 3. 2011 12:12
NO

0 0
možnosti
Š

špekoun

27. 3. 2011 12:10
Můžete laskavě přestat ucpávat

blogy idnesu osobními a rodinnými problémy?

0 0
možnosti
JK

truepapas123

27. 3. 2011 12:41
Re: Můžete laskavě přestat ucpávat

R^

0 0
možnosti
B

Burian3

27. 3. 2011 12:08
Už se těším, jak vás Kroupa roznese na rudlu!

;-D

0 0
možnosti
1

1absolutus

27. 3. 2011 12:06
Prosím diskutující!

Nenadávejte autorovi! On teď svádí svůj vnitřní boj a strašlivě trpí! Ulehčete prosím jeho bolesti, ať se stou hroznou rodinnou tragedií vyrovná. Když si najedete na www. FF-fioman.com, tak na "webce" uvidíte na vlastní oči utrpení mladého Filipa.;-(

0 0
možnosti
PM

pm61

27. 3. 2011 11:59
To myslíte vážně?

Nebo je to parodie, nebo satira, či co já vím? Nějak v tom nemám jasno. Článek vaší matky jsem si přečetl a nechce se mi věřit, že u vás a vaší rodiny vzbudil tolik negativních emocí. A nechce se mi nějak věřit, že byste o členství maminky ve straně do teď nevěděl. To promiňte, se mi zdá nemožné.

0 0
možnosti
MS

mleko strdi

27. 3. 2011 12:00
Re: To myslíte vážně?

autor je etalonem trapnosti ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.