Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BANSS

bofums a nelvastní syn s.r.o.

27. 3. 2011 12:52
Tož ogare, já su přesvědčený, že tvoja matka

by sa měla styděť za tebe, toto, cos tady vyblil je jak z doby z 50 let, kdy sa rodiny zříkaly svých najbližších, protože jim režim dokázal vygumovať mozek. Dyť mezi komunistama byli ti největší převlékači kabátů po tym sranda prču a enem díky tomu, že byli ve správnú dobu na tych správných flekoch sú z nich dneskaj zbohatlické rychlokvašky, dežto tvoja matka teho nezneužila. Tož to bych chtěl viděť, jak sa svišti tych ODS-áků a majitelů s.r.o. zříkajů svých pokryteckých fotrů, protože ve funkci ředitelů národních podniků zprivatizovali fabriky, bo byli kariérističtí komunisti. Je mě lúto tvojej matky, že sa ji z tebe nepodařilo vychovať člověka, to je asi větší prohřešek, než že byla v KSČ. No a co ty vychováš ze svojich svišťů, nechcu ani domýšlať. Fuj tajbl.;-O

0 0
možnosti
B

bofums

27. 3. 2011 13:09
Re: Tož ogare, já su přesvědčený, že tvoja matka

Pane Vráno, ač jste se jaksi samovolně prohlásil / přestože budeme asi tak

stejně staří / mým synem s.r. o., a většinou jsem Vás pro Váš ordinérní způ-

sob psaní blogů  nekompromisně kritizoval, s Vaším dnešním  příspěvkem,

až na drobné výhrady , souhlasím!  Máte- li děti, víte, jak by nám  bylo, kdyby

se řídily příkladem F. F. Pěknou výchovu dala pí. F.svému synovi, věru R^!!

0 0
možnosti
HP

Fordána

27. 3. 2011 12:51
Pane

jak vy máte inteligentní děti! Už i ta dvouletá ví kdo jsou komunisti;-)

0 0
možnosti
PM

pm61

27. 3. 2011 12:49
Nezbývá, než autorovi popřát,

aby s ním jednou jeho děti zúčtovaly stejně nekompromisně jako on se svou matkou.

0 0
možnosti
AK

Alka.24

27. 3. 2011 12:44
Pochybuji

že jste to nevěděl. A pokud opravdu ne, tak špinavé prádlo se má prát doma. A mámu máte jenom jednu. I když článek byl faktRv.

Jak já jsem ráda, že moji rodiče takový  nebyli. Sice jsme si za komoušů jako rodina  užili a tak se za nikoho stydět nemusíme. 

0 0
možnosti
N

npr.pavel.blaha

27. 3. 2011 12:43
Hahaha,

prý "vkusně a na úrovni psané blogy"Rv

0 0
možnosti
B

bofums

27. 3. 2011 12:42
Dnes neobědvám !

Po  extempore F. F.  nemohu!  Zde jsou mé poznámky k němu :1/ sebechvála

smrdí / On že píše vkusné blogy psané na úrovni ?/  Lži: neměl tušení, chudák !, 6tiletá " dcera " čte blogy a s " hrůzou v očích "se ptá na babičku!!v " naší vile ".

Pravdu dí : matčin blog je trapná a nedůstojná snaha po sebeobhajobě !!

Postoj F. F. je srovnatelný s " dopisem " syny T. Frejky  z r.52 či P.Morozovem !

0 0
možnosti
B

bofums

27. 3. 2011 12:54
Re: Dnes neobědvám !

 Když můj otec v r. 57 odmítl potřást si rukou s funkcionářem KSČ, který do

obce přijel " založit " JZD se slovy : " Tobě ruku nepodám, to bych ji radši po-

dal praseti ", byl jsem na něj / já, již dospělý syn /  HRDÝ. Vzpomněl jsem si

dnes na tuto dávnou událost.  Kdybych se  setkal s Vámi dnes, jednal bych

stejně.  Za lhaní a dnešní blog si nic jiného nezasloužíte Rv!!

0 0
možnosti
J

janina23

27. 3. 2011 12:41
Pořiďte si brýle

pane Fuchsi, svět není černobílý...

0 0
možnosti
KJ

zpetak

27. 3. 2011 12:38
To snad ani neni mozne.

Dokonce do toho pletes svoji dceru.Diky Tvoji zhovadilosti vnucka prijde o babicku.Ne pred Tvoji matkou. Pred Tebou si odplivuji.

0 0
možnosti
KJ

zpetak

27. 3. 2011 12:33
Bez do riti ty vole.

Co Tvoje matka udelala Tobe? Jses zvire, ktere si nevidi do huby. Ta zena Ti dala zivot, vychovani nejaky svetonazor. Jses jako komunista.Zachoval ses stejne jako komunista. V te dobe se ( ovsem byli nuceni, a Ty ne, vole) deti zrikali svych rodicu. Ze byli kulaci, byvali tovarnici. Rozmysli si to poradne a pak napis novy clanek, kde se omluvis sve matce.

0 0
možnosti
PB

Barkynson

27. 3. 2011 12:32
touhle šaškárnou,

kterou zde autore se svou matkou předvádíte, akorat urážíte veřejně lidi, kteří se chovali slušně a obětovali své vzdělání a kariéru svému přesvědčení a morální zásadě....

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.