Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

por.Dub

27. 3. 2011 15:01
Jdete na to

dobře!!  Jen tak dál.  Jen jsem zvědav   co chystáte.  Snad též  , nachytáte  pár desítek  duchem labilních.  Nazdar sokolíci!R^R^R^

0 0
možnosti
B

bofums

27. 3. 2011 14:55
Konec komedie.

Navrhuji, abychom se dnes k celé této ponižující rodinné záležitosti  Fuchsů

přestali vyjadřovat. Povedené mamincea ještě povedenějšímu synovi jde pouze

o peníze. V květnu mají údajně vydat jakési společné dílko , proto mamka napsala

" sebekritiku " a synáček se od ní distancoval. LŽE, neboť se  " vše dozvěděl

ráno od své dcerky" !!! a přitom  psal zde  již  v . 00.40 a 01..27 -  KONEC

0 0
možnosti
B

Burian3

27. 3. 2011 16:40
Re: Konec komedie.

R^

0 0
možnosti
KV

_-1-_

27. 3. 2011 14:23
Není to ani pravdivé ..... není to ani satira

není to ani vtipné ..... tak co by to mohlo být?

0 0
možnosti
C

cojanato

27. 3. 2011 14:38
Re: Není to ani pravdivé ..... není to ani satira

Tipoval bych na provokace a hnusarnu.

0 0
možnosti
BANSS

bofums a nelvastní syn s.r.o.

27. 3. 2011 14:05
Tož synku, teď mňa napadlo, že dyž ťa tatík

s mamků dělali, tož esli si při tem zpívali Internacionálu, tož esli sa to dovíš, tož by ťa aj mohl trefiť šlak!:-P

0 0
možnosti
E

echo.3

27. 3. 2011 13:56
Trapné "fuchsoviny"

       :o((

0 0
možnosti
PL

petluke

27. 3. 2011 13:53
Milý autore, laťka nadsázky...

... je nastavena tak vysoko, že na ni mnozí nedohlédnou. Aby to mohlo fungovat, nesmíš tolik tlačit na pilu...

0 0
možnosti
KJ

zpetak

27. 3. 2011 14:04
Re: Milý autore, laťka nadsázky...

Hm.Jestli-ze to je opravdu nadsazka tak ani te nadsazce nelze porozumnet.Jestli-ze to je opravdu nadsazka tak stejne si autor za ni zaslouzi poslat do riti.

0 0
možnosti
PU

Pulp Fiction

27. 3. 2011 13:39
Já tleskám

už dlouho jsem se tolik nezasmál, děkuju ;-D

0 0
možnosti
KV

_-1-_

27. 3. 2011 14:25
Re: Já tleskám

A čemu? .... Že se snaží vysmívat diskutérům, kteří kritizují komunistickou kariéru jeho matky? ............... No to je fakt k popukání R^

0 0
možnosti
PB

Barkynson

27. 3. 2011 13:37
ježišimarjá.....

co to tady zvracíte???to nechápete, že si z vás ti dva dělaj pr%el??

0 0
možnosti
B

Burian3

27. 3. 2011 13:40
Re: ježišimarjá.....

No Fuchs určitě.

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

27. 3. 2011 13:32
Tak vám nevím...

Článek Vaší amtky jsem četla, ale nejde z něj jednoznačně vyčíst, co všechno Vaše matka dělala - zda svým působením v KSČ divadlu pomáhala (k čemuž se přikláním), nebo zda jej a lidi v něm spíš "potápěla". Je fakt, že mě zarazilo  vyjádření, že ze schůzí nejen vynášela , ale zároveň donášela - to je opravdu poněkud zavádějící věta. Ale nemyslíte, že by bylo lepší si s ní promluvit prvně v soukromí a ne ji tady veřejně zavrhnout? 8-o

A mimochodem - moje mamka taky byla v KSČ a dozvěděla jsem se to ve svých 25 letech. Byla řadovou členkou, vstoupila do strany proto, aby "měla klid od okolí", které na ni naléhalo (a taky částečně proto, aby mohla dál vést oddíl dříve Skautů), po nějakém roce ale byla vyškrtnuta, protože odmítla jezdit po republice po stranických akcích a v podstatě náborových akcích. Mám ji za to snad taky zavrhnout? Ani náhodou!!!!!

0 0
možnosti
IV

Ištván Vinnetou

27. 3. 2011 13:28
Velmi vkusný článek.. a co tatínek? Znal tajemství maminky?

předpokládám, že to byl disident....

0 0
možnosti
B

Burian3

27. 3. 2011 13:33
Re: Velmi vkusný článek.. a co tatínek? Znal tajemství maminky?

O tom bude nejspíše další rádobyvtipný článek. Ovšem je nutno zjistit, o kterého otce půjde - zda o Fuchsova vlastního - kulisáka, či nevlastního - úpravce vody. Oba je soudružka na svém blogu inzeruje.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.