Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠP

sara_p

22. 1. 2011 17:23
pěkná blbost

a není snad váš problém, kde bydlíte a kde pracujete? když si člověk vybere bydlení za Prahou na samotě, aby to měl pěkný, i když daleko, má mu na to doplácet zaměstnavatel???? nebo když si najdu práci v Brně a na cestu Praha-Brno počítám 3 hodiny na jednu, znamená to, že pak můžu pracovat 2 hodiny denně??? to bymě zaměstnavatel hnal...

0 0
možnosti
GD

romsky workoholik

22. 1. 2011 17:22
Volovina

Je na každém zaměstnanci, zda se mu těch 70 vyplatí dojíždět či nikoliv. Započítávat dobu na dopravu do zaměstnání, to je opravdu ultra krávovina. Proč bych měl denně odpracovat  o hodinu a půl navíc než pepa támhle z horní dolní, který musí dojiždět, zatímco já to mám do fabriky přes ulici; a dostávat za to stejné peníze, to je mi záhadou... Filipe Fuchsi, nejste spokojen? Najděte si jinou práci. Rv

0 0
možnosti
D

duhacenzor

22. 1. 2011 17:20
Ani teď ani

za komančů jsi nemohl požadovat peníze za cestu do práce a zpět. Trochu přestřeluješ, autore.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.