Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Lister von Smeg

22. 1. 2011 17:50
Naprostý nesmysl

Panenko svatá ... tohle je ale nesmysl 8-o

0 0
možnosti
MC

greybeard-

22. 1. 2011 17:41
Bože, jak jsi mohl dopustit,

aby se něco podobného jako autor mohlo narodit.:-/

0 0
možnosti
MD

Marie Dubanová

22. 1. 2011 18:25
Re: Bože, jak jsi mohl dopustit,

A něco konstruktivního k článku byste neměl Rv

0 0
možnosti
MR

rieger

22. 1. 2011 17:36
Tak si najděte práci v místě bydliště !!!

To snad nemůžete myslet ani vážně. Tak dejte výpověd a jdětě vybírat flašky do Vámi nejbližšího konzumu, abyste nebyl "škodný". Je jen Vašim osobním výběrem volba zaměstnání a zaměstnavatele. Pokud se Vám to nelíbí, není nic jednoduššího, než ukončit pracovní poměr a vyberte si něco v místě bydliště. Ale pozor, abyste zase nenadával na to, že v místě bydliště žádná vhodná práce pro Vás není či výplata neodpovídá Vašim předpokladům. 8-o 

0 0
možnosti
V7

Vasco 75

22. 1. 2011 17:33
Ano, plně souhlasím!

A ještě bych dodal, že se to zejména u žen týká i doby, strávené ráno líčením před zrcadlem! Vždyť přece jen proto, aby v práci vypadaly k světu, musí této činnosti věnovat kolikrát i hodinu svého času. I tento čas by měl být zaměstnavatelem plně hrazen! Samozřejmě včetně odličování po příchodu z práce. Totéž se týká holení u mužů, čištění zubů, vykonání ranní potřeby. Nenechme se zaměstnavateli odírat! ;-);-)R^

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

22. 1. 2011 17:31
Ale jistá nespravedlnost tady je

Jsou společnosti (třeba banky, pojišťovny, nadnárodní firmy), který zaměstnancům přispívaj částečně nebo zcela na dopravu do práce a z práce (třeba že jim uhradí lítačku na MHD, nebo přispívá na benzín). Jistě, jsou to zaměstnanecký benefity, ale copak je spravedlivý, že pár vyvolených si jezdí vlastně zadarmo zatímco ostatní (ve státním i v malých firmičkách) musí pěkně za svý? Podle mě není - ať si cestu do práce a z práce platěj pěkně úplně všichni a to včetně poslanců a senátorů.

0 0
možnosti
R

raks

22. 1. 2011 17:36
Re: Ale jistá nespravedlnost tady je

 Takže si vzpomeňte, koho jste volil, a dejte mu za úkol, ať to prohlasuje v parlamentu. A je to, no ne? To spíše Golem ožije, proto se přece nenechali zvolit,

no ne?;-D

0 0
možnosti
M

martin5.33

22. 1. 2011 17:30
Jsem pro

Vždy by se zprůměroval čas všech zaměstnanců, kdyby se byli nuceni dostávat do práce pěšky a ta doba, po vynásobení dvěma, by se jim proplácela.R^

0 0
možnosti
A

Amoniak

22. 1. 2011 17:30
!

;-D  

R^

0 0
možnosti
R

raks

22. 1. 2011 17:29
zásadně nesouhlasím

aby si pracovníci započítávali tuto dobu jako odpracovaný čas. Páč by potom ministerským úředníkům pana Drobila vyšlo, že pracovali 24,5 hodiny denně.

Dost na tom, že jim platíme 21. A  nedám tedy ani findu navíc!!

0 0
možnosti
S

sun.alex

22. 1. 2011 17:26
To by mi piclo...

Tak já chodím každý den do práce pěšky a stíhám to za 23minutek...Z toho mi smrdí auta asi jenom 10 minut.Mám to takhle rád,mohl bych jezdit na kole,autem nebo autobusem...Ale něco pro svoje zdraví rád udělám.Možná nemám takový plat,jako v Praze,ale pravděpodobně jsme jenom jednou na světě a asi to je nyní také naposledy,takže strávit život v práci je děs a na cestě do práce hrůza!Volný čas je nadevšechno a za žádný prachy to nestojí,býti pořád v robotě...Takže lidi,

pamatujte:Dnešní den už znovu neprožijete 8-o

0 0
možnosti
IJ

India

22. 1. 2011 18:54
Re: To by mi piclo...

Mě to taky za to nestojí - bohužel se mě nikdo neptá, kde chci pracovat. Važte si toho, že si děláte do práce a z práce "procházku". Někdo totiž nemá práci blízko, jiný ji nemá vůbec.

0 0
možnosti
MS

mleko strdi

22. 1. 2011 17:24
probůh

co je zaměstnavateli do toho jak dlouhá je doprava do práce ? vy snad v autobuse odvádíte nějakou práci ?

p.s. odkdy se doplňuje pečivo v kanceláři ?

p.p.s. blog jako vždy od vás nesmysl

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.