Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Busák

13. 1. 2011 13:10
Dobrý !!!

Teda jestli je to míněno ironicky...

Pokud to míníte vážně, doporučuji ještě přidat podpisy 99 pragováků :-)

0 0
možnosti
BK7

bledy kanadan 7

13. 1. 2011 13:22
Re: Dobrý !!!

a jednoho hraběte;-)

0 0
možnosti
MH

mirka horka

13. 1. 2011 13:10
Fuchsiči,

jestli JIM jednou dojde, jakou si z nich děláš psinu, poletíš jako namydlenej blesk ;-D   - fajnový jako vždycky R^ ;-)

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

13. 1. 2011 13:05
S tím nelze než souhlasit

Nevím, z jakých stran se tito "nickové" a "nicky" rekrutují k napadání bloggerů na idnes, ale někteří jsou i ze zahraničí. Uvádění odkazů na webové stránky v článku je legální záležitostí a je správné upozornit čtenáře na nějaký pramen, aby si mohl i zjistit souvislosti s autorovým článkem, protože by se chudák sám k tomu těžko dopídil. Já jsem pro, aby byl takový "nic - k" drsně odmítnut a samozřejmě se obrátit na redakci. Články , pokud jsou původní, podléhají autorskému zákonu, který je souvisejícím předpisem zákona občanského. "Nick" z mého pohledu pouze jakýsi avatár, kterého nelze urazit ve smyslu předpisů, ale lze urazit autora, který zde dává na blog všanc své jméno a identitu. A já bych byla proto, aby ti, kteří chtějí s námi diskutovat museli uvádět do přihlášení svá pravá jména. Je to tak skutečně spravedlivější. My jsme vůči nim v nevýhodě už tím, že oni naše jména znají. Zdar a sílu.

0 0
možnosti
PJ

denver

13. 1. 2011 13:05
Čert vem dukáty,

ale větší vlezdoprdelismus jsem tu ještě nezažil. RvRvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

13. 1. 2011 13:03
checht

ještě to chtělo zapracovat do textu nějaké to slovenské slovíčko a dojem by byl úplný.

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

13. 1. 2011 13:00
Nejlepsi bloger je stejne...

...Ladislav Matuska ;-D

0 0
možnosti
AK

Alka.24

13. 1. 2011 12:58
A čtete

taky odpovědi některých blogerů v diskusi? Záměrně nejmenuji, ale ti by si taky občas zasloužili ban:-P Anebo jsme si  zase někteří rovnější?;-(

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIII

13. 1. 2011 12:55
He?

"Není totiž možné, aby se blog iDNES stal centrem provokatérů, hulvátů a nevychovaných anonymů."

.

Začněte s výchovou u Hřebenáře, ten to potřebuje jako prase drbání.

0 0
možnosti
BK7

bledy kanadan 7

13. 1. 2011 12:54
Hrabě

Monty Ch. si to snad taky přečte!

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.