Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

echo.3

13. 1. 2011 15:24
Pán Fuchsa

je ten na horní fotografii nebo na spodní,

        :o))

ten s těma houbama?

Hezký den. Děkuji.

0 0
možnosti
S

slavekmiloslav

13. 1. 2011 15:20
moje podpora

podepisuju se pod zásah vašeho admina a vyjadřuji podporu proti výše míněným. a taky bych chtěl ukázat i na jiný druh veřejných ataků na nově příchozí v jiných periodikách, jako se stalo mně na blogu respektu. stálí top blogeři, ačkoli píšící pod svým jménem se účastní diskusí svých kolegů pouze jako nick. můj boj proti anonymům na respektu jsem vzdal a smazal je po měsíci a tím dostal vyhazov.

slávek miloslav abrahám

http://slavekmiloslav.txt.cz/

kavárnický povaleč s dýmkou

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

13. 1. 2011 15:28
Re: moje podpora

To tady je to ještě sofistikovanější. Tady místní blogeři píší do diskusí jak pod anonymními nicky, tak pod svými pravými jmény, nebo nicky oficiálními, o kterých se ví, že patří právě jim. V prvním případě nakopnou, v druhém svým ,,kreditem" dávají ránu z milosti. Asi pozůstatky záliby ve školní šikaně...

0 0
možnosti
MS

majkl1

13. 1. 2011 15:17
Pravdu díte,

zlatá slova. Jen ta upozornění a kodexy by potřebovaly ještě pár drobných změn. Pouze namátkou: O vaše názory nestojíme, ale budou váženy a i s IP adresami archivovány. Admin má vždy pravdu. Příspěvky adminů jsou automaticky zařazeny do výběru. Totéž platí pro oblíbence. V rámci nárůstu počtu blogerů i diskutujících se automaticky mažou všechny příspěvky, u kterých se vyskytnou na počátku slova tyto kombinace písmen: pr, ho, ku, bl, de ...(chybějící si doplňte).

Pak se snad blog stane konečně platformou moudrých a slušně diskutujících osob obojího pohlaví.

Rozhodně odmítám jakékoliv vulgárnosti a osobní útoky. Na druhé straně je však pravdou, že někdy vulgarismus "pasuje jako hýždě na hrnec" a ušetří ty často tolik ještě potřebné, leč již nedostávající se znaky. :-)

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

13. 1. 2011 15:22
Re: Pravdu díte,

R^;-D

0 0
možnosti
-

----8

13. 1. 2011 15:15
A už tu máme Mistra! A opět urážky!

Gratuluju, pane Hájku. Skamarádit se s ,,Ištvánem", alias ,,Hrabětem" atd - to mně vysvětluje mnohé, nad čím jsem snad byl dosud v pochybách...;-D

13.01.2011 15:12bloger-Vladimír Kroupa

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

13. 1. 2011 15:20
Re: A už tu máme Mistra! A opět urážky!

to byla urážka? Jujky, já si nevšiml... asi jsem zareagoval špatně ;-(

0 0
možnosti
VH

Stará kára

13. 1. 2011 15:04
No jo

Ale proč se takoví diskutující vyskytují právě u blogů pana Vl. Kroupy????????

0 0
možnosti
-

----8

13. 1. 2011 15:06
Re: No jo

Jaký bloger/blog, takový diskutující. Aneb jaký šel, takovou potkal. ;-D

0 0
možnosti
-

----8

13. 1. 2011 14:50
Chápu, že jste byl od října v klatbě...

ale tak hluboko jste nemusel, ono by to dotyčné mohlo i bolet! ;-D

0 0
možnosti
JV

omalovánka

13. 1. 2011 14:43
100% souhlas

Dík za Váš článek.Také mi vadily některé diskuze na blogu pana Kroupy. Tam již nešlo o vtip nebo ironii,ale opravdu o vulgárnosti.Snad někteří diskutující chtěli předvést,co vše si mohou dovolit.Proto jsem tento blog přestala navštěvovat a jsem docela ráda,že bloger diskuze pozastavil.Snad se tam zase sejdou po čase ti,kteří diskutovat chtějí a hlavně umí v mezích slušnosti.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

13. 1. 2011 14:47
Re: 100% souhlas

Neberte to osobně,ale vaše naivita,že se to někdy povede se jentak nevidí... ;-)

0 0
možnosti
V7

Vasco 75

13. 1. 2011 14:43
Váš článek

by se dal používat jako názorná ukázka k vysvětlení slovního spojení " lézt někomu do pr..." Gratuluji vám. R^

0 0
možnosti
-

----8

13. 1. 2011 14:51
Re: Váš článek

R^;-D

0 0
možnosti
LH

Lubomír H

13. 1. 2011 14:25
Úplně jsem zamáčkl slzu ....

NESOUHLASÍM s urážkami a sprostotou obecně !  VŽDY se snažím chovat slušně!

Ovšem zde/ na stránkách i dnes/ je to něco jiného  Byť je můj příspěvek slušný, nikoho neuráží atd. je smazán, jen proto, že mám jiný názor. Slušnosti, které se dovoláváte, se mi rozhodně nedostalo od adminů, neboť ti zásadně neodpovídají na protest proti smazaným příspěvkům..... Od nás chtějí slušnost, kterou oni sami nemají ...RvRvRv

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIII

13. 1. 2011 14:32
Re: Úplně jsem zamáčkl slzu ....

V rámci slušnosti a objektivní pravdy bych se chtěl adminů zastat. Je celkem pravděpodobné, že denně smažou stovky a stovky příspěvků, kdyby měli svoje zdůvodnění každému člověku, který se ozve, vysvětlovat, nebylo by jich potřeba 5, ale aspoň 50. Můžete si, celkem oprávněně, stěžovat na "notorické diskutéry" (viz např. i moje maličkost), kteří berou adminům čas, ale utrpěná škoda není nijak závažná - po třech měsících se vám příspěvek odmaže ... nebo si prostě vyrobíte nový nick. Další věc jsou nastavená pravidla, ale ty nestanovili admini ad hoc, takže opět nejsou zcela na vině.

P.S. Pokud to umíte lépe, zkuste idnesu nabídnout svoje služby, třeba z Vás udělají cennou posilu (no offense).

0 0
možnosti
K

Kacha

13. 1. 2011 14:22
...

vy jste fakt zvíře ;-D

0 0
možnosti
GMX

Glock Mark XIII

13. 1. 2011 14:26
Re: ...

Jo, ale koukněte kolik lidí tu ironii nechápe ... to je jako když do idnesovské diskuse napíše František Potřebný ty svoje "téměř geniální žvásty jak z Rudého práva", tak se vždy najde někdo, kdo se rozčílí ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.