Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Tecumtha

27. 8. 2010 12:53
Takže si to probereme ....

Majitel vozidla jel nalitý jak dělo. Upozornil policisty na to, že má v autě psa ? Za jak dlouho poté, co ho zadrželi ? Má policista povinnost věřit zadrženému, který po určité době od zadržení začne tvrdit, že v jeho autě nechali psa ? 8-o Podle mne je prvotní vina na majiteli ! Kdyby nejel ožralý a nebo hned při kontrole policistům nahlásil, že má v autě psa- nic se nemuselo stát.  Podle mne byl majitel tak na kaši, že na psa zapoměl a teď to svaluje z pomsty na policajty.

0 0
možnosti
JR

hlehule

27. 8. 2010 12:59
Re: Takže si to probereme ....

R^ Naprosto souhlasím. Psa je mi líto, ale páníček neměl jet opilý.

0 0
možnosti
KZ

Katka1

27. 8. 2010 12:47
Taky mám pejska

Souhlasím, taky mám pejska. Shodou okolností taky černého kokršpaněla. Při představě, že by se něco podobného mělo stát mému Lakynkovi, se mi úplně udělalo špatně....

0 0
možnosti
PD

DolevaP

27. 8. 2010 12:44
kokeše

měl chránit majitel, třeba tím, že by ho ožralej nevozil v autě ... i po zatčení se měl postarat o jeho ochranu, telefonovat přítelkyni snad umí ...

nebo by byl autor radši aby ho ten ožralej dobrák naboural ?

0 0
možnosti
PJBV

Pražák jako Brno v2.0

27. 8. 2010 12:38
Takže jestli je váš text legrace..

... tak je normální, že tam ten pes pošel? Prostě stane se, blbý, ale ničí vina to není?

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.