Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Guarana12

7. 8. 2010 21:24
Ono se to kecá!

Zažil jste to někdy? Rv

0 0
možnosti
G

Gašpo

7. 8. 2010 21:22
Ak človek nepozná súvislosti

nemal by takéto veci súdiť. Ponúka sa hromada iných možností, než že tam toho psa nechali. Možno neboli doma, voda ich odrezala niekde na nákupe...

0 0
možnosti
KM

mokrykcb

7. 8. 2010 21:15
prvním

odstavcem jsi vystihl naprosto vše! ten zbytek již byl naprosto zbytečný!

0 0
možnosti
V

viveka77

7. 8. 2010 21:11
Máte karmu

R^

0 0
možnosti
PAM

papaya and mamaya

7. 8. 2010 22:54
Re: Máte karmu

zde jsme zjevně vepři, co se dá dělat ...))

0 0
možnosti
PM

vincenzo

7. 8. 2010 21:09
Zase statečná Nova

No jo,nebýt TV Nova tak je všechno v prd..i.

 Líbí se mi,jak každý dovede být statečný z klidu domova. Lidé říkali,že voda stoupala o půl metru co 10minut a kdo ví,jak se stačili evakuovat sami obyvatelé. Stačí,že při loňských záplavách přesně takto utonula žena,protože prostě musela pro slepice. Navíc,když se evakuuje,tak nejdříve lidé mladší,potom starci a až následně zvířata. Pokud je čas,tak i cennosti.

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

7. 8. 2010 21:47
Re: Zase statečná Nova

Nesouhlasím. Nejprve lidé staří a děti, pak zvířata a nakonec všichni ostatní.

0 0
možnosti
H

H0PE

7. 8. 2010 21:07
Pes

se dá pořídit za pár kaček novej.

0 0
možnosti
V

viveka77

7. 8. 2010 21:12
Re: Pes

Děcko dokonce zadarmo.

0 0
možnosti

jrc

7. 8. 2010 21:04
Je mi z toho smutno, ale neodsuzuji !

Je to stejné, jako zachraňovat v hospodářství jiná zvířata a drůbež. Pes je zvíře, jako každé jiné. Bohužel někdy se nedá nic dělat, než utéct a zachránit si vlastní život a život členů rodiny. To je přednější ! Není důvod ke kritice a osočování lidí. Tady nejde o hyeismus, ale o nutné jednání. Je fajn, že se štábu TV nova podařilo psa zachránit, ale neodsuzujme lidi, kteří se snažili zachránit si vlastní životy !

0 0
možnosti
V

viveka77

7. 8. 2010 21:14
Re: Je mi z toho smutno, ale neodsuzuji !

Zachraňovat především sebe je sobectví jak vyšitý.

Dobře, dá se to chápat. Ovšem nechat psa v kleci je horší, jako nezachránit ho. Tam totiž nemá ani šanci zachránit se sám.

0 0
možnosti
BT

bedik

7. 8. 2010 20:57
a co když...

zrovna evakuovali nepohyblivou babičku či dědu.......neodsuzujte, teče Vám mlíko po bradě a víte h***o

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

7. 8. 2010 20:58
Re: a co když...

pustit psa z klece je otázka 10 vteřin...

0 0
možnosti
S

Soros

7. 8. 2010 20:48
Bravo

Příspěvek TV Nova jsem neviděl a je dobře, že jste ten článek napsal. Povodeň není tsunami. Dříve hospodáři pamatovali napřed na zvířata a potom teprve na sebe. Někteří lidé jsou bezcitní a sobečtí! Jako třeba papaya and bananas!

0 0
možnosti
PAM

papaya and mamaya

7. 8. 2010 22:45
Re: Bravo

;-DV dneska mamaja, banány došly ...Pardon, že jsem se opozdila ... vařila jsem obalované medvědí tlapy na víně, mňam ... někdo toho medvěda našel utopenýho, tak škoda ho tam nechat ladem, no ne ?? ;-) Jsem děsivá necita... co se dá dělat.

0 0
možnosti
PAM

papaya and mamaya

7. 8. 2010 20:40
vy budete buďto popraven nebo oběšen Fuchsi

snad je každému jasné, že lidi jsou rádi, že si v panice zachrání holý život ... Už u vás někdy hořelo ? Byla u vás někdy takový povodeň ? Ne ? tak neplácejte hloupě....Je vám známo, jak se lidé chovají v takových situacích, co si mohou anebo stihnou vzít s sebou ? ... Je pochopitelné, že si na psa vzpomenou až v době, kdy pomine nebezpečí ohrožení života. Alespoň pro mě je to tak srozumitelné, i když bych to zvíře měla ráda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.