Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

marko88

3. 8. 2010 20:39
No dobrá,

s autorem protiklausovského panfletu souhlasíte. A co? Fakt Vám nedochází, že je to úúúplně blbé??!! A je naprosto jedno jestli se obul do prezidenta nebo kohokoli jiného - je to prostě blbé. A, přestože Klause příliš nemusím, 90% toho povídání jednoduše není pravda. Hm ... tak.

0 0
možnosti
L

Lanta.2004

3. 8. 2010 20:31
No...

....ten mladík to napsal sice hodně drsnou formou ( holt mládí je někdy dost nekompromisní a nebere si servítky),ale bohužel vcelku dost pravdivě.

Já sice nemám  Klause za klauna,ale zato jej mám za naprostého tragéda.Opravdu se Klaus mnohdy věnoval věcem,kterým nemohl rozumět a ani jim nerozuměl.Opravdu mnohdy řešil spíš otázky své uražené ješitnosti než otázky priority státu a jeho obyvatel.Opravdu řešil mnohdy věci s velkou dávkou zaujatosti než s chladnou hlavou a podobně.Pokračovat by se dalo donekonečna.V. Klausovi se nedá upřít jedna věc a to,že je figurkou na kterou historie jen tak nezapomene.jen si nejsem jist jestli je to dobře a nebo špatně (kloním se spíše k tomu druhému):-/

0 0
možnosti
1

1absolutus

3. 8. 2010 20:16
Co kdyby se nejmenoval Klaus.

Ale např. Banga, Binko, Červeňák, Farkaš apod. Taky byste se otřásal nad tou špinavostí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.