Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

falm

15. 7. 2010 22:27
Že neumíte psát své smyšlenky přesvědčivě

nám tady předvádíte už dost dlouho.

Snažíte se hrát na city jiných příběhy, které jsou evidentně mimo realitu.

Není to u Vás chorobné? Nejste psychopat nebo schozofrenik? Rv

0 0
možnosti
O

ortles

16. 7. 2010 7:38
Re: Že neumíte psát své smyšlenky přesvědčivě

já příspěvky tohoto blogera čtu ráda.A budu číst ještě raději,když  se nestyděl napsat to,jak se rozbrečel nad nemohoucností psa.Spousta chlapů takto reaguje.Můj příbuzný velmi často nad svým nemocným psem pláče.Veterinář někdy nepomůže,jeho to stálo už sto tisíc a nic.

Já měla také ochrnutou jezevčici a nic jí nepomohlo.Po 14 dnech smutku a jejím postupném otrávení se protože nečůrala dostatečně jí vet pomohl naposledy.

A věřte,plakal nad ní i soused.

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

15. 7. 2010 22:24
Invalidní vozík pro psa

S manželem jsme dali dohromady návod na sestrojení invalidního vozíčku, pro malá plemena je optimální, jestli se vám do toho chce, mrkněte na to, pokud ne, je tam i kontakt na výrobce u nás. http://www.dejavu-clanky.estranky.cz/clanky/pes/psi-invalidni-vozik

0 0
možnosti
JK

lola-cz

15. 7. 2010 21:54
proboha,

proč  píšete jak kroupiča?  Rv :-/

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

15. 7. 2010 21:46
Psí oči...

...to je kapitola sama pro sebeR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.