Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
5

590130

2. 7. 2010 16:39
Jak vidno,

zas to sežrali.

0 0
možnosti
PH

petrph

2. 7. 2010 15:40
jen si tleskejte

ono zavést další daně dovede vymyslet každej blbec.

Jo, kdyby se vláda postavila bankám a stavebním spořitelnám, a příspěvek na stavební spoření prostě zrušila, mělo by to nějakej šmrnc. Takhle ty peníze stejně protečou celým systémem, akorát na konci je těm chudákům, co už zaplatili bankám na poplatcích tisíce, eště ty zbylé tři tisícovky zdaněj...:-P

0 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

2. 7. 2010 14:57
Blábolení o jakémsi zneužívání stavebního spoření

dokazuje neznalost současné legislativy - to se jako občan nemá řídit platnými zákony a má skákat tak, jak Kníže nebo Kalousek píská ?

0 0
možnosti
KM

martinova

2. 7. 2010 14:53
Mluvíte nesmysly

To,že někdo "zneužívá" stavevní spoření (uvozovky proto,že třeba ještě nenadešel čas,kdy bude bydlení řešit -to je vámi citovaný nesmyslný příklad nemluvňat - až budu mít nemluvně,musím se starat,jestli bude mít za 25let kde a za co bydlet!) neznamená,že se musí potrestat i všichni ostatní. Kam byste zařadil mne? Celý život šetřím,nevyhazuji jako šílená za kosmetiku,přiblblé časopisy,alkohol a cigarety,benzin,...V životě bych si nekoupila něco na splátky-počkám si,až našetřím. Mám stavební spoření. Když jsem skládala developerovi zálohu na budoucí byt,předpokládala jsem,že na poslední nebo i předposlední splátku si budu brát úvěr ze stavebního spoření. Šetřila jsem ještě víc,našla si přivýdělek na dohodu, a uplynuly skoro dva roky,než byl byt hotov.Takže se mi mezitím  nashromáždila významná částka. S nějakým tím vypůjčením v nejužší rodině jsem nakonec úvěr nevyužila,protože se peníze daly dohromady i bez něj. 

0 0
možnosti
KM

martinova

2. 7. 2010 14:53
Mluvíte nesmysly-pokračování

Tak co,jsem hajzl zneužívající systém, když jsem dospořila do cílové částky a dala si peníze poslat na účet? Podle mého názoru nejsem,vážený,protože ten účet byl naprosto prázdný,byla jsem bez jakékoli finanční rezervy,a pár desítek půjčených tisíc jsem splácela.  Že jsem si nemusela vzít úvěr a platit úrok bylo dáno mou skromností a pílí. Z vedlejší činnosti jsem také státu zaplatila nemalé daně i pojistné. Naspořené peníze jsem de facto investovala do bydlení,jen v opačném, pořadí- splatuila jsem jimi dluh a mohla si byt dozařídit a nežít v banánových krabicích!

0 0
možnosti
DK

dakram1

2. 7. 2010 14:52
Samozřejmě...

Ovšem já si přeji...aby se tak obdobně zachovala vláda k důchodovému spoření...po 20...30 letech...protože to budou pak jen oči pro pláč....(a také ze stejných důvodů...nemáme...nedáme...)!!

0 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

2. 7. 2010 14:48
Stavební spoření nelze zneužít

podle platných zákonů může občan své naspořené prostředky použít na cokoli.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

2. 7. 2010 18:48
Re: Stavební spoření nelze zneužít

uz ze samotneho nazvu je jasne, ze je na tom tedy neco spatneho

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.zase.usmiva

2. 7. 2010 14:46
Souhlasím, tato vláda se mi začíná líbit.

Jde natvrdo po všech parazitech, nejen po těch obecně známých sběračích kovů. A stavební spoření je opravdu možná ještě větší zlodějna.

0 0
možnosti
MH

kolos.veliky

2. 7. 2010 14:46
Pane Fuchsi,

jsem rád, že se Vám podařilo najít práci - četl jsem to na Vašem profilu. Gratuluji Vám. Sám jsem byl vloni doma 7 měsíců a stačilo. 

Nevím jestli i Vy jste k nám upřímný. Nevím, jestli to, že spoření sám nemáte, nepochází z toho, že jste neměl co spořit. Nezlobte se, nevěřím Vám, že nespoříte ze zásady, protože ho lidé jen využívají.

Toto spoření je standardním bank. produktem a lidé jej prostě využívají. Já ho mám taky, mají ho i moje děti. Když se zásadně změní podmínky a najdu něco výhodnějšího, tak peníze uložím jinam. Stejně je dostanou děti na řešení bytové situace. Jenom moje děti už asi nebudou mít možnost si vzít tak výhodný úvěr.

Ono totiž pane Fuchsi je stavební spoření založeno na tom, že na úvěry se peníze berou právě z těch úspor. Proto jsou tyto úvěry výhodnější než jiné bankovní úvěry.

Takže prosím, nesuďte lidi, kteří mají stavební spoření - v tomto státě jich je totiž určitě většina. A na tom, že se každý stará o zhodnocení svých vydělaných peněz není nic špatného.

0 0
možnosti
PH

xpepanx

2. 7. 2010 14:39
potřeba spoření

RvPán má na pořízení bydlení pro sebe nebo své potomky jiné prostředky. Ale naše rodina by si bez tří stavebních spoření a úvěrů z nich nemohla dovolit nějaké slušné bydlení. Hypotéku nedají na družstevní byt. Díky stavbenímu spoření nebydlíme po podnájmech nebo u rodičů. Oboje máme vyzkoušené. Dnešní mladí bez této možnosti budou bydlet pod mostem nebo u rodičů.

0 0
možnosti
R

Rozbrojáček

2. 7. 2010 14:37
Ty Chuji

jak se opvažuješ napsat takovej nesmysl. Kéž by ti pánbůh všechny úspory znehodnotil !

0 0
možnosti
  • Počet článků 225
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3830x
Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.